Star Wars – The Last Jedi: Het complete werk

0
269

Het complete werk van Star Wars – The Last Jedi is samengevoegd in deze gids. Dit boek geeft uitgebreide beschrijvingen van de gebeurtenissen uit de film, de personages, de verschillende wezens, locaties, wapens en voertuigen. Het beschrijft alle spanningen in het Star Wars-universum en is een naslagwerk voor Star Wars-fanaten die meer willen weten over de nieuwe film.

Filmboek met oog voor detail
Het complete werk is een ideaal boek voor de fans van Star Wars die nog meer kennis willen vergaren over dit universum. In dit boek wordt er uitvoerig gesproken over verschillende aspecten van de film. Hierbij moet je vooral denken aan informatie over het Star Wars-universum, dus er worden geen beelden getoond achter de schermen of uitspraken van acteurs en de makers. Dit boek toont achtergronden van personages, voertuigen, locaties en soldaten. Hierbij is het van belang dat je The Last Jedi wel al hebt gezien, aangezien er wat spoilers in dit boek voorkomen.

Dit boek bevat een vrij logische verdeling van onderwerpen die aan bod komen. Als introductie wordt het sterrenstelsel weergegeven, met daarbij de desbetreffende planeten die voorkomen in het verhaal en de verschillende instanties die een grote rol spelen in de film. Vervolgens wordt de Verzetsvloot besproken, met de daarbij behorende personages en de verschillende soorten voertuigen en bemanningsleden. Daarna wordt de Eerste Orde besproken. Een oplettende lezer ziet dat het boek de film op chronologische volgorde bespreekt, wat zowel voor- als nadelen heeft. Door deze opzet voelt het alsof je de film goed volgt, alleen kan het wat onhandig zijn omdat de personages, voertuigen, locaties en andere aspecten van de film dus allemaal door elkaar staan.

Het complete werk is een geniaal naslagwerk voor de enthousiaste fans van Star Wars die nog meer willen weten over de nieuwste film.

Prachtige afbeeldingen met bijzonder woordgebruik
Het complete werk mag een staande ovatie krijgen als het gaat om de afbeeldingen in het boek. Deze zien er stuk voor stuk indrukwekkend uit en weten de sfeer van de film perfect af te beelden. Zelfs de kleinste voorwerpen staan scherp afgebeeld, waardoor je nog meer details gaat zien. Het is dus een ware toevoeging als je de film hebt gezien, omdat je blik op het Star Wars-universum alleen maar wordt uitgebreid.

Het boek is niet alleen een plaatje om doorheen te bladeren, maar ook de tekst bevat waardevolle informatie. Het woordgebruik is wel van vrij hoog niveau: zo worden er veel ingewikkelde termen gebruikt om bepaalde voorwerpen te verwoorden. De auteurs hebben veel kennis op het gebied van Star Wars, wat je duidelijk kan zien aan de informatie die ze weten te geven aan de lezer. Bij de afbeeldingen worden er veel details besproken waardoor je als lezer tot veel nieuwe inzichten kan komen die je normaal niet zou ontdekken.

Star Wars – The Last Jedi: Het complete werk is een mooi naslagwerk van de film dat je als fan niet kan missen. Dit boek geeft veel informatie over het universum, de personages, wapens, voertuigen, wezens en locaties en de afbeeldingen zijn van hoge kwaliteit, waardoor je enorm kan genieten van dit boek. Het woordgebruik is van vrij hoog niveau, wat wel een klein struikelblok kan zijn als je juist ontspannend het boek wil lezen. Dit toont wel de expertise aan van de auteurs als het gaat om Star Wars, wat zeer indrukwekkend is om te zien. Het complete werk is een geniaal naslagwerk voor de enthousiaste fans van Star Wars die nog meer willen weten over de nieuwste film.

Star Wars - The Last Jedi: Het complete werk Boek omslag Star Wars - The Last Jedi: Het complete werk
Star Wars - The Last Jedi
9789030503484
Meis & Maas
December 2017
79

Maak je klaar voor de achtste film uit de Star Wars saga: The Last Jedi!

The Last Jedi - Het complete werk geeft een compleet overzicht met alle details over de achtste Star Wars film. Dit prachtig geïllustreerde en unieke naslagwerk met alle karakters, droïden en aliens is een must-have voor iedere Star Wars fan!