Nog te lezen uitdaging, hoe gaat het?

Home Forums FantasyWereld Leesclub: NTL Uitdaging Nog te lezen uitdaging, hoe gaat het?

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur

Hallo Davey, vind het ook leuk om hier weer te zijn! Ben echt weer helemaal in to the fantasy! Ben echt benieuwd naar de boeken van Maryson. Ben gister begonnen in het eerste deel van Meestermagiër. Het lijkt echt van hoge kwaliteit. Ben ergens toch altijd terughoudend met nederlandse fantasy schrijvers.

Is helemaal goed. Zie je reactie graag komen. Snap dat het er bij in is geschoten, had me ook niet helemaal netjes aan de planning gehouden 😉 Maar komt wel goed nu.

ad
    Bijdrager

goede serie met wat raadselachtige wendingen erin
    ook de vervolg serie is erg leuk

Hoe gaat het met de voortgang mensen?

Ik heb afgelopen weekend het eerste boek van de stapel uitgelezen (Dragons of Winter Night) en ga vanmiddag beginnen aan een recensie exemplaar van Sterrenvlucht. Ik kijk er naar uit om de NTL stapel weer te verkleinen.

Davey Cobben
    Sleutelbeheerder

Krijg je nu ook zin in het spelen van D&D in de Dragonlance setting/queestes? Of vind je het prima om erover te lezen en het daarbij te houden?

Goede vraag. Ja mijn interesse is wel gewekt. Sterker nog, bij onze sessie van afgelopen zaterdag heb ik geopperd om eens met ze allen naar Krynn te kijken. Er zijn oude sourceboeken die ik voor de lol verzamel dus waarom ook niet. Tot nu toe is de rest nog niet zo happerig maar zijn ze wel nieuwsgierig. Het lijkt me leuk om een kleine campaign in Krynn te doen! Je zou het eerste boek, Dragons of Autumn Twilight, gemakkelijk kunnen omzetten naar een D&D campagne.

Ik ben nu op 75% ongeveer van Meestermagiër. Moet zeggen dat het begin van het boek echt gaaf was en ik heel graag begon te lezen en ook steeds meer momenten zocht om te gaan lezen, maar halverwege het boek het me steeds minder trekt. Krijg ook steeds meer het gevoel dat ik in een afgeleide van In de Ban van de RIng aan het lezen ben ofzo. Het wordt nu ook wel wat langdradig en sloom. Heb ook niet het gevoel dat ik hierna meteen in deel 2 ga beginnen, maar misschien komt er nog een leuke wending op het eind van deel 1 waardoor ik alsnog in deel 2 ga beginnen.

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.