Voor het lezen: Eerste indruk

Marguerite groeit op met twee briljante wetenschappers als ouders. Ze hebben een apparaatje uitgevonden waarmee je door verschillende dimensies kunt reizen en in steeds een andere versie van je eigen leven terechtkomt.
Rive
Feniks
Feniks

Re: Voor het lezen: Eerste indruk

Bericht door Rive »

Moet zeggen dat als ik naar mijn exemplaar kijk de cover inderdaad al ombuigt.
Wel jammer van z'n mooi boek.
“No two persons ever read the same book.”
BibiTotoLover
Goblin
Goblin

Bericht door BibiTotoLover »

Haha. :lol: Vind het wel grappig om te lezen dat ik niet de enige ben met een 'buigende' cover. :P
Books read in 2021: 15
Books bought in 2021: 5
Manga collected in 2021: 10
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

De voorkant begint nu ik aan het lezen ben inderdaad steeds een beetje meer te buigen, op zich wel jammer als hij zo naast je ligt. Als hij eenmaal in de boekenkast staat zal ik er geen last meer van hebben :) Het papier is ook wat groezeliger als enkele andere boeken die ik ter vergelijking erbij heb gepakt. Die zijn allemaal wat witter. Het vermindert verder niet echt het leesplezier, maar je ziet het wel.

Zoals allemaal viel de cover me inderdaad positief op, de twee werelden lopen echt supermooi in elkaar over. Op de achterkant staat al klein een voorproefje van de cover van deel 2, die ziet er ook al echt goed uit. De vertaling is gedaan door Sandra Hessels, die ook de Mara Dyer boeken, De Lunar-chronicles, De Grisha: Schim & Schaduw en ook Marionet heeft gedaan.

Ik ben meestal niet van romantische YA, maar met het scifi aspect en het uitgangspunt van het achterhalen van de moordenaar van haar vader klinkt het toch wel heel erg intrigerend. Ik ben inmiddels begonnen, maar daarover in het andere topic :)
BibiTotoLover
Goblin
Goblin

Bericht door BibiTotoLover »

Dave schreef:De voorkant begint nu ik aan het lezen ben inderdaad steeds een beetje meer te buigen, op zich wel jammer als hij zo naast je ligt. Als hij eenmaal in de boekenkast staat zal ik er geen last meer van hebben :) Het papier is ook wat groezeliger als enkele andere boeken die ik ter vergelijking erbij heb gepakt. Die zijn allemaal wat witter. Het vermindert verder niet echt het leesplezier, maar je ziet het wel.

Zoals allemaal viel de cover me inderdaad positief op, de twee werelden lopen echt supermooi in elkaar over. Op de achterkant staat al klein een voorproefje van de cover van deel 2, die ziet er ook al echt goed uit. De vertaling is gedaan door Sandra Hessels, die ook de Mara Dyer boeken, De Lunar-chronicles, De Grisha: Schim & Schaduw en ook Marionet heeft gedaan.

Ik ben meestal niet van romantische YA, maar met het scifi aspect en het uitgangspunt van het achterhalen van de moordenaar van haar vader klinkt het toch wel heel erg intrigerend. Ik ben inmiddels begonnen, maar daarover in het andere topic :)
Was inderdaad vergeten te vermelden dat de tweede cover er ook al prachtig uitziet! Als ik dit deel wat vind, dan komt deel 2 er in de toekomst ook wel bij staan in de boekenkast. ;)
Books read in 2021: 15
Books bought in 2021: 5
Manga collected in 2021: 10
Thyrze
Pixie
Pixie

Bericht door Thyrze »

Ik vind de cover echt zo mooi! Prachtig, met die waterverf elementen en de letters van de titels die iets omhoog komen. Dit boek is echt een pareltje en een aanwinst voor je kast! Ook de cover van deel twee vind ik ontzettend mooi.

Wat de achterflap betreft.. die maakt me enorm nieuwsgierig. Hoe gaat dat namelijk, als je in een andere dimensie stapt? Hoe voelt het? Ben je nog wel jezelf, ook al ben je een andere versie van jezelf? Ik ben ook erg benieuwd naar de verschillende werelden waar Marguerite in terecht komt en hoe de waarheid zich zal ontrafelen. Het klinkt namelijk alsof er nog heel wat plottwists in voor zullen komen!

Door de drukte van veel evenementen en het begin van een nieuwe stage ga ik vandaag pas in het boek beginnen, maar ik kan nu al niet wachten!

Edit: nu ik de reacties van anderen lees, moet ik me er wel bij aansluiten: het boek is inderdaad wat slap. Als je het boek dicht vasthoud bij de kaft-kant, dan buigen de pagina's al helemaal om. Ik ben nu al bang voor wat de omslag gaat doen als ik daadwerkelijk in het boek ga lezen (omgebogen kaften zijn zó lelijk, eeuwig zonde!)
Denisennn
Magiër
Magiër

Bericht door Denisennn »

Veel leesplezier! Ik vlieg er in ieder geval doorheen 8-) dus je kan vast binnen no time je eerste bevindingen rapporteren :)
Carina's boekenkast
Pixie
Pixie

Bericht door Carina's boekenkast »

Ik heb hem nog niet binnen.. maar wacht nog steeds met spanning :mrgreen:
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Oh jee, dan is daar iets fout gegaan denk ik. Het adres is wel doorgegeven. Ik ga er meteen achteraan!
Carina's boekenkast
Pixie
Pixie

Bericht door Carina's boekenkast »

Dave schreef:Oh jee, dan is daar iets fout gegaan denk ik. Het adres is wel doorgegeven. Ik ga er meteen achteraan!
Top dankje! Ik dacht misschien is de post gewoon weer eens traaaaag
Nakita

Bericht door Nakita »

het boek heeft een prachtige cover!

ik ben benieuwd naar hoe de verhaallijn overgaat in andere gebeurtenissen. Het boek lijkt me vol spanning en zelfs liefde te zitten! Ik verwacht veel van het boek door de goede recensies en hoop vooral dat de spanning hoog blijt!
Plaats reactie