Social Media

Voor tips, kritiek en lof!
Denisennn
Magiër
Magiër

Re: Social Media

Bericht door Denisennn »

Ik volg FantasyWereld nog niet zo lang op facebook (erg, ik weet het) maar ik heb het idee dat er misschien wat meer met Facebook (en Twitter) gedaan kan worden? Ik heb geen idee hoe dit in het verleden was en of het misschien niet werkte, daarom dat ik me ook nog heel algemeen opstel hierin :)

Zelf zat ik dan te denken aan... het uitlokken van meer reacties/likes dmv het vragen van meningen bij een recensie (Heb jij het boek ook gelezen? Wat vond je er van?). En af en toe een leuk plaatje om te delen :) etc.
Eydis
Hobbit
Hobbit

Bericht door Eydis »

Of misschien een soort poll van oudere boeken waar nog geen recensies over geschreven zijn, maar waar je wel graag recensies van zou willen zien?
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Jullie hebben helemaal gelijk!

Vooral Facebook kan veel interactiever gebruikt worden. We hebben ooit een experiment gedaan met meer posts, zoals kleine spelletjes als raad de cover, polls en ook meer nieuwsberichten. Dat werd goed ontvangen, er kwam meer respons en veel meer mensen 'zagen' onze berichten volgens het systeem. Probleem: het kost best wat tijd om die interactie aan te gaan en daar laakt het ons aan.

Ik probeer elke keer als een recensie is geplaatst wel een berichtje te maken (vaak lukt dat wel), maar daar houdt het dan op. Ik neem wel je advies ter harte om ook in die posts wat interactie aan te gaan door mensen te vragen naar hun ervaringen naar het boek en of ze het eens zijn met de recensie!

Maar mocht je een voorstel hebben om hier toch wat leven in te blazen, dan sta ik daar heel positief tegenover! Misschien zijn er enkele recensenten die samen in een roulatiesysteem af en toe iets kunnen plaatsen?
Puzemuze
Magiër
Magiër

Bericht door Puzemuze »

Eigenlijk hebben we gewoon een social-mediapersoon nodig! :geek: Nieuwe vacature van maken? Er moet toch wel ergens een communicatiestudent (of redactielid?) zijn die daar misschien zin in heeft...
"Boeken zijn de pest. Alle ellende kommt vom Lesen zei Multatuli al dat iemand zei."
Denisennn
Magiër
Magiër

Bericht door Denisennn »

Ik heb die opleiding niet, maar ik zou het wel leuk vinden om af en toe iets te doen voor Facebook hoor! Leuke plaatjes zoeken/polls bedenken/etc ^^

O en fijn dat jullie dit ook vinden trouwens! :)
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Hebben jullie ons toevallig al gezien op Instagram? Een kijkje achter de schermen van FantasyWereld en de redactie door middel van leuke foto's..

https://www.instagram.com/fantasywereld/
Dakeyras
Goblin
Goblin

Bericht door Dakeyras »

Net gekeken! Gelijk inkijkje waar we nog reviews van krijgen... ;)
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Toegevoegd!
Plaats reactie