Feedback op de recensies van FantasyWereld

Voor tips, kritiek en lof!

Hoe worden onze recensies gelezen?

Ik lees elke recensie!
2
10%
Ik lees ze geregeld
13
62%
Ik lees ze slechts sporadisch
4
19%
Ik lees ze eigenlijk nooit... ( :cry: )
2
10%

Totaal aantal stemmen: 21

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Re: Feedback op de recensies van FantasyWereld

Bericht door Dave »

Erg leuk om te horen, bedankt!
raaf
Magiër
Magiër

Bericht door raaf »

Waar zijn de 293 andere forumleden ? :D
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Goede vraag! :mrgreen:

Het is een beetje algemene trend dat internetfora ietwat leger worden. Social media en interactiemogelijkheden op sites zelf (via reacties e.d.) nemen veel activiteiten over. Maar hey, zolang er nog af en toe mensen langs komen, blijft dit forum bestaan ;)
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Het wordt ook hier steeds stiller ja. Nu ik nog een kantoorbaan heb kijk ik met enige regelmaat of er nog iets te kletsen valt, maar ik word 9 van de 10 keer teleurgesteld... :(
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Ik kijk dagelijks maar moet zeggen dat ik niet altijd inlog.
Druk met werk en dan lees ik snel even de berichten maar reageren duurt me dan net iets te lang ;)
Rive
Feniks
Feniks

Bericht door Rive »

Ik herken dat Tim. Vaak even snel kijken tijdens werk of er nog leuke berichten zijn geplaatst maar staat helaas weinig op dan. Hopelijk komt dat wel weer.
“No two persons ever read the same book.”
Lavinia
Hobbit
Hobbit

Bericht door Lavinia »

*Komt uit de diepste krochten van het drukke leven gekropen*

Ik had dus al een maand niet ingelogd. Je merkt toch wel dat als je dag in dag uit met boeken bezig bent, dat je niet altijd aan een forum toe komt ;)

Ik scan btw jullie recensies altijd. Een aantal jaar geleden kwam ik giga spelfouten tegen in een recensie, toen knapte ik wat af. Maar heb ze al in geen tijden goed gelezen. Zal er eens meer op letten, wat ik er van vind ;)
To the stars who listen and the dreams that are answered
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Lavinia schreef:*Komt uit de diepste krochten van het drukke leven gekropen*

Ik had dus al een maand niet ingelogd. Je merkt toch wel dat als je dag in dag uit met boeken bezig bent, dat je niet altijd aan een forum toe komt ;)

Ik scan btw jullie recensies altijd. Een aantal jaar geleden kwam ik giga spelfouten tegen in een recensie, toen knapte ik wat af. Maar heb ze al in geen tijden goed gelezen. Zal er eens meer op letten, wat ik er van vind ;)
Hoi Lavinia, welkom terug! :D

Hoe bevalt het bezig zijn met boeken in het algemeen? Dat is niet best als er erg veel spelfouten in onze recensies zouden zitten. Wij kijken ze altijd nog een keer na, dus ik ben overtuigd dat er nu slechts af en toe een klein foutje doorheen glipt, maar dat er geen recensies meer op komen die vol staan met fouten! :)
Lavinia
Hobbit
Hobbit

Bericht door Lavinia »

Het was ook een aantal jaar geleden dat ik het zag.. dus do not panic!

Ja elke dag met boeken bezig zijn is fantastisch! En ik houd zo ontzettend erg van het fonds van Luitingh-Sijthoff. Ik moet alleen nog heel erg mijn draai vinden in wat ik wel en niet kan doen. Ik voel me soms een beetje een indringer met al mijn ideeën. Maar ik heb vandaag weer de bevestiging gekregen dat ik dat niet ben en dat ik mijn ideeën gewoon verder moet uitwerken en doorplannen. Which is very nice ;)

In de categorie fun facts: Wist je dat ik al jullie recensie-boeken opstuur. It is true! Dus elke keer dat je een boek uitpakt, mag je denken. Hey dat heeft Lavinia voor me ingepakt. Bij klachten over de kwaliteit van inpakken mag je dus ook bij mij zijn ;)
To the stars who listen and the dreams that are answered
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Dat is nog eens een fun fact! Je pakt ze goed in hoor :D Ik heb wel eens contact met Saskia en soms Jill over recensie-exemplaren gehad, maar de laatste tijd bleven ze maar komen zonder dat ik ze specifiek opvroeg! Ik vroeg me al af hoe dat zo kwam, maar vind het helemaal top natuurlijk, aangezien alle boeken gewoon relevant zijn. We zijn nu bezig met de verdeling van wie van onze recensenten welke boeken uit het laatste kwartaal willen recenseren.

Leuk dat ze je loslaten in je plannen, dat motiveert inderdaad om interessante nieuwe ideetjes uit te proberen :) Mocht in een van die plannetjes FantasyWereld een rol(letje) kunnen spelen, dan hoor ik dat uiteraard graag.. Ik help met alle liefde mee!
Plaats reactie