Suggesties, tips en aanvragen

Voor tips, kritiek en lof!
raaf
Magiër
Magiër

Re: Suggesties, tips en aanvragen

Bericht door raaf »

Ik volg de mening van Puzemuze en Tim.
Yvonne
Magiër
Magiër

Bericht door Yvonne »

Ik ook. :)
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Dat is mooi! Dan doe ik het inderdaad zo..

Ik kom er nu wel achter dat het hele tag systeem (als je onder een nieuwsbericht op een trefwoord klikt zie je alle berichten met dat trefwoord) door de war is geschopt. Hij vind nu geen berichten meer, terwijl die er wel zijn., Maar dat is bekend op het forum van de plugin maken en die schijnen er mee bezig te zijn om het te maken...
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

De klok staat niet goed.
Ik plaatste dit bericht om 12.23 en er staat?
Puzemuze
Magiër
Magiër

Bericht door Puzemuze »

OP het forum bedoel je? Want winter- en zomertijd moet je zelf even instellen in je gebruikerspaneel! Als je in het gebruikerspaneel op het tabje 'Forumvoorkeuren' klikt, kom je in het menuutje waar je de tijd goed kunt zitten. :-)
"Boeken zijn de pest. Alle ellende kommt vom Lesen zei Multatuli al dat iemand zei."
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Ik weet niet zo goed waarom ik dit niet eerder heb gedaan, maar ik heb op de recensies pagina ook een wat geavanceerdere zoekfunctie ingevoegd. (Zie http://www.fantasywereld.nl/recensies/)

Je kunt daar nu filteren op auteur, uitgever of sectie en een zoekwoord ingeven. Dit alles kan ook gecombineerd, dus alle recensies van Young Adult boeken van een bepaalde auteur, of alle kinderboekenrecensies van Uitgeverij Moon..
Muninn
Dwerg
Dwerg
Contacteer:

Bericht door Muninn »

Viel me ineens op: Ik mis een "meer reviews / lees meer/ meer artikelen" knop onderaan de home page onder de recente reviews. Ik wou een review terug zien van een week of 2 terug en het opzoeken koste me veel meer moeite om die terug te vinden dan mag eigenlijk.

Als ik naar de recentie databank ga, staan daar per subclasse ook maar 3 reviews, en de titels van de categorien zijn niet klikbaar voor meer resultaten, ook iritant :P.

*usability nazi,over en uit* :twisted:
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Dit soort feedback maakt de site alleen maar beter ;)

Paginering is toegevoegd, na wat geknutsel. Hij stond er ooit al wel, maar deed het niet (bleef telkens alleen de eerste pagina weergeven).. Alleen de huidige standaard opzet voelt een beetje onnatuurlijk aan, met de oudere berichten naar links en de nieuwe berichten naar rechts. Ik zou ze andersom verwachten. Is dat gevoel er bij jullie ook?

Voor de hoofdcategorieën van de recensies kan ik ook eens kijken of ik het gedaan krijg ze naast alfabetisch ook chronologisch te ordenen..
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Mijn gevoel zegt oud links, nieuw rechts. Jouw gevoel is dus afwijkend (en een beetje vreemd) ;)
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
Muninn
Dwerg
Dwerg
Contacteer:

Bericht door Muninn »

Ben het met Tim eens (mag ook wel eens XD). Zie het als terugbladeren in een boek. We lezen van links naar rechts, dus rechts nieuw makes sense to me.

Super, de snelle fix trouwens! 8-)
Plaats reactie