Boekenfestijn

Laat ons weten naar welke evenementen je gaat en wat je ervan vond!
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Re: Boekenfestijn

Bericht door Dave »

Oei, die heb ik dan gemist. Ik ga de evenementenkalender morgen even bijwerken :) Bedankt voor de tip!
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Hij staat erin hoor!

Samen met nog wat toevoegingen, zoals het Keltisch Midzomer Festival in Bad Nieuweschans (juli), de Gothic & Fantasybeurs in Rijswijk (oktober), Haunted Castle in Kasteel Keukenhof (oktober) en Fantasia Threntonum in Zuidlaren (november).

De Evenementenkalender >>
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Donderdag in Eindhoven!
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Helaas net iets te ver weg voor mij. Ik ga weer aan het begin van 2015 in Rotterdam :) Laat je nog weten wat je allemaal hebt meegenomen? ;)
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Zal wel niet zo veel zijn :D
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

:oops: :oops: :oops:
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Deze week heeft Boekenfestijn open dagen in het magazijn. Alles gaat weg met 20% extra korting. Iemand die hier naartoe gaat? Het is in Ijsselstein. Ik zit er serieus over na te denken. Ik was eigenlijk van plan naar Ahoy te gaan.

Het is een uurtje rijden naar Ijsselstein, Ahoy een klein half uur. Als ik veel interessante boeken zie liggen dan is 20% extra korting wel interessant, maar als ik net als vorig jaar max. 5 boeken vind dan is het vooral zonde van de benzine.

Iemand hier die weleens naar de magazijnopruiming gaat? Wat is daar zoal te vinden? Alles, maar dan met extra korting of is het een beperkt aanbod?
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

TimdeKW schreef:Deze week heeft Boekenfestijn open dagen in het magazijn. Alles gaat weg met 20% extra korting. Iemand die hier naartoe gaat? Het is in Ijsselstein. Ik zit er serieus over na te denken. Ik was eigenlijk van plan naar Ahoy te gaan.

Het is een uurtje rijden naar Ijsselstein, Ahoy een klein half uur. Als ik veel interessante boeken zie liggen dan is 20% extra korting wel interessant, maar als ik net als vorig jaar max. 5 boeken vind dan is het vooral zonde van de benzine.

Iemand hier die weleens naar de magazijnopruiming gaat? Wat is daar zoal te vinden? Alles, maar dan met extra korting of is het een beperkt aanbod?
Voor zover ik weet was dat afgelopen weekeinde?
Edit ik zie dat ik voor komend weekeinde ook een uitnodiging heb ontvangen dus 2 weekeinden achter elkaar.
Ik ben 1 keer geweest vorig jaar en vond het niet de moeite waard. Beperkt aanbod wel van alles wat maar minder als op een festijn, en de prijs was voor mijn gevoel het zelfde.

http://www.boekenfestijn.com/docs/hah%20folder.pdf
Denisennn
Magiër
Magiër

Bericht door Denisennn »

O, mijn vriend woont in IJsselstein :D alleen ga ik van de week waarschijnlijk niet meer naar hem toe... en dit weekend zouden we ook bij mij slapen... misschien dat we zondag kunnen gaan... maar dan is al het leuke vast al weg
chantalvl
Pixie
Pixie

Bericht door chantalvl »

Ben er zaterdag geweest!! Aanbod is minder dan bij een gewone boekenfestijn. Al lagen en best wat fantasy voor weinig. Al vullen ze wel bij zag ik ook als stapels leeg zijn werden er andere boeken voor terug gezet.

Maar als je er een half uur extra voor moet rijden, zal ik het niet doen. Ik moest voor een andere afspraak in Utrecht zijn dus om te combineren was het goed te doen.
Plaats reactie