FACTS Gent 21/10/2017

Laat ons weten naar welke evenementen je gaat en wat je ervan vond!
Plaats reactie
PeterV72
Feniks
Feniks

FACTS Gent 21/10/2017

Bericht door PeterV72 »

Gisteren met mijn dochter van 14 voor de eerste keer naar FACTS in Gent geweest. Het was onze eerste keer dat we een fantasy beurs gingen bezoeken, dus het was best wel spannend :D
Het was wel leuk en er was heel veel volk! Ook veel cosplay gezien! Maar uiteindelijk is de beurs niet veel meer dan allemaal fantasy winkels. Veel andere dingen waren er niet te beleven, behalve als je wou 75 euro wou neertellen voor een foto met die tweeling die in Harry Potter heeft meegespeeld of 45 euro voor een handtekening van Brent Spiner of Karl Urban.
Mijn dochter heeft wel van alles gekocht: enkele mooie juwelen, gesigneerde boeken, een mooi boek en een poef van Anne Stokes.
Volgend jaar zullen we alvast terug gaan :duim:
Momenteel aan het lezen: Het lied van ijs en vuur - Boek 4 - Een feestmaal voor kraaien
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Re: FACTS Gent 21/10/2017

Bericht door Dave »

Ik bne er ook eenmaal geweest en vond het inderdaad erg vergelijkbaar met een comic con. Veel standjes in een grote hal. Iets minder sfeer, maar veel mooie kostuums en leuke dingen om te kopen.

Ik ben zelf iets meer liefhebber van fairs zoals Elfia, voor mij is zo'n foto van een 'celebrity' ook niet echt een grote trekker. Liever iets meer ruimte en iets meer sfeer, verschillende plekjes met muziek, wat workshops/lezingen en lekker eten. :)
PeterV72
Feniks
Feniks

Re: FACTS Gent 21/10/2017

Bericht door PeterV72 »

Elfia staat op mijn verlanglijstje! Zo'n festival heb ik nog nooit gedaan, maar dat lijkt me idd wel veel gezelliger. In België heb je tegenwoordig Elftopia, maar in die periode zijn wij meestal op vakantie. Ik ben wel superblij dat mijn dochter tegenwoordig ook een fantasylover is, dan ben ik niet meer alleen om naar een event te gaan! :mrgreen:
Momenteel aan het lezen: Het lied van ijs en vuur - Boek 4 - Een feestmaal voor kraaien
Plaats reactie