Fantasy Forest 2016

Laat ons weten naar welke evenementen je gaat en wat je ervan vond!
Plaats reactie
QueenOfWar
Pixie
Pixie

Fantasy Forest 2016

Bericht door QueenOfWar »

Zijn er hier nog mensen die erover denken om naar fantasyforest te gaan? Er zijn nog een aantal tickets zag ik. Ik vond het wel erg prijzig.. is het dit waard? Ik ben er nog nooit geweest maar het zag er erg leuk uit.
Denisennn
Magiër
Magiër

Re: Fantasy Forest 2016

Bericht door Denisennn »

Niet echt mijn ding, ik houd juist wel van kraampjes :mrgreen:
QueenOfWar
Pixie
Pixie

Bericht door QueenOfWar »

Ja, ik normaal gespoken ook. Helaas heb ik dit jaar de grote evenementen moeten missen dus is het voor mij kijken wat er nu nog aankomt en de moeite waard is om te bezoeken. Mij leek juist wel dat je echt meer op de mensen gericht bent bij zoiets als FF. En dat is toch ook wel een van de redenen dat ik me hier heb aangesloten. Vind op Elfia bijv. toch wel vaak ieder voor zich. Heb daar in elk geval nog nooit nieuwe mensen leren kennen. Maar dat kan natuurlijk ook aan mijn verschrikkelijk gemene kop liggen. :lol:
Denisennn
Magiër
Magiër

Bericht door Denisennn »

Hahaha, dat zal best meevallen toch :lol:

Maar het 'doel' van zo'n festival is natuurlijk inderdaad anders. Bij een grote fair is het toch meer ieder voor zich, en als je bekenden tegenkomt maak je natuurlijk een praatje, maar dat is meestal niet je (hoofd)doel. Bij een kleinschalig festival leg je nu eenmaal sneller contact. Veel plezier :)
Plaats reactie