14 juli: FANTASTISCHE SEKS; OVER DE SPEELRUIMTE VAN LESBO’S, HOMO’S, EN ANDERE LOVERS IN FANTASY EN VIDEO GAMES door Isa

Laat ons weten naar welke evenementen je gaat en wat je ervan vond!
Plaats reactie
Ihlia

14 juli: FANTASTISCHE SEKS; OVER DE SPEELRUIMTE VAN LESBO’S, HOMO’S, EN ANDERE LOVERS IN FANTASY EN VIDEO GAMES door Isa

Bericht door Ihlia »

‘Je zou verwachten dat auteurs en makers van fantasy en video games net zoveel fantasie zouden steken in het verbeelden van seksuele diversiteit, als in het verzinnen van hun rijkdom aan elven, demonen, en vampiers. Maar helaas: elk medium heeft z’n beperkingen, naast z’n mogelijkheden. Ik wil vanavond met jullie een reeks voorbeelden bespreken van digitale homoromances, literaire triootjes met aliens, interseksgoden en toevallige lesbo’s. Wat vinden we hoopgevend en verrassend? Waar bezorgt de verbeelding van fantastische seks ons hoofdpijn?’
Over de spreker
Dr. Isabel Hoving is auteur van young adult fantasy bij Querido

Praktische informatie
Wanneer? Donderdag 14 juli
Hoe laat? 20.00 – 22.00 uur
Waar? IHLIA in de Centrale OBA – Simon Carmiggeltzaal (6e verdieping), Oosterdokskade 143
Toegang is gratis, reserveren info@ihlia.nl o.v.v. datum + titel lezing
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Lavinia
Hobbit
Hobbit

Re: 14 juli: FANTASTISCHE SEKS; OVER DE SPEELRUIMTE VAN LESBO’S, HOMO’S, EN ANDERE LOVERS IN FANTASY EN VIDEO GAMES door

Bericht door Lavinia »

:( had ik graag heen gewild, maar heb ondertussen al 2 andere dingen staan die ik moet doen
To the stars who listen and the dreams that are answered
Plaats reactie