Daredevil was voor mij de verrassing van dit jaar. Wat een goeie serie zeg

. Ik had in eerste instantie weinig interesse in de serie (mede door de slechte film), maar mensen om me heen bleven maar zeggen dat hij zo goed was, dus we hebben hem toch een kans gegeven. Gelukkig maar.
Je moet wel tegen het hyperviolence kunnen, maar wat een ijzersterke productie, de choreografie van de vechtscenes valt me vooral op, maar ook het schrijfwerk is absoluut niet slecht. Ik had eigenlijk verwacht dat Daredevil een beetje de Arrow van Marvel zou worden (beetje goofy, self aware, misschien een beetje corny), maar het zit echt wel ietsje beter in elkaar (hoewel ik Arrow ook wel kan waarderen)
Ze zijn redelijk trouw gebleven aan de comic, en er in geslaagd om een erg goeie cast neer te zetten. Kingpin is eigenlijk best een interessante en complexe villain als hij goed wordt uitgevoerd, en beter dan Vincent D'Onofrio hadden ze niet kunnen casten

.
Ik moest een klein beetje wennen aan de acteur die Matthew speelde (die dude uit Stardust

), maar na een paar episodes had ik hem wel geaccepteerd. Ik kon zelfs Foggy en zijn acteur wel waarderen, een character dat in de film echt het bloed onder m'n nagels vandaan haalde.
Helaas vind ik hem er veel cooler uit zien in z'n season1 outfit dan in z'n officiele kloffie.