Algemeen Babbeltopic

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
De rattenvangster
Dwerg
Dwerg

Re: Algemeen Babbeltopic

Bericht door De rattenvangster »

Oe, foto's van een moppentappende hond. Ja, ja, ja! :D ;)
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Ik zal proberen of ik ze vanavond online kan zetten dan deel ik er graag een paar :)
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
Aquila
Feniks
Feniks

Bericht door Aquila »

De rattenvangster schreef:Oe, foto's van een moppentappende hond. Ja, ja, ja! :D ;)
Een moppentappende hond staat machteloos tegen een konijn met een pannenkoek op zijn hoofd.
http://www.whoaorno.com/images/286.jpg[/img]
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Daar begin je inderdaad weinig tegen :D
Aan het lezen:
Gelezen:
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Ik ben Twilight aan het kijken :D (RTL 5)

Al wel eens aan begonnen, maar nooit helemaal afgezien.. Ik ben benieuwd of ik het nu wel uit kon houden :mrgreen:
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Moedig!! ;)

Ik vond de eerste film nog best wel vermakelijkachtig :)
Ik heb zelf zelfs de eerste drie boeken gelezen, maar omdat ik me vooral door de derde heen heb moeten worstelen ben ik afgehaakt bij deel vier. Het eerste boek was best leuk om te lezen, de tweede veel van hetzelfde en de derde was geen haar beter. Niet helemaal mijn ding dus.
Aan het lezen:
Gelezen:
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Dilemma!

Ik neem sinds 20 oktober deel aan een prijsvraag m.b.t. het boek Erfenis van Boekerij. Die dag ontving ik een e-mail met drie vragen en als ik deze goed zou beantwoorden zou ik er een week later weer één ontvangen met drie nieuwe vragen. Dit ging vier rondes verder en gister ontving ik de laatste aanwijzing. Deze aanwijzing leidt naar een plek in Nederland hier 2,5 uur rijden vandaan. Daar moet ik aanstaande zaterdag om 14:00 uur zijn en dan ontvang ik daar de laatste instructies om "Het Drakenei" te vinden...

Wat de prijs is?? Ja. Een reis naar Alagaësie!! Voor de Eragon leken onder ons, dat is de fictieve wereld uit de boeken van C. Paolini.

Wat mijn dilemma nou precies is? Nou. Ik moet dus op mijn vrije zaterdag ruim 2 uur heen rijden, daar het e.e.a. uitvoeren in de hoop van, waarschijnlijk, andere deelnemers te winnen en ik heb dus geen flauw idee wat de prijs is. En dan vervolgens weer ruim 2 uur terug...

Voor hetzelfde geldt ontvangt de winnaar alle boeken van Paolini, maar die heb ik al! Ik zou niet weten wat ze anders bedoelen met: "Een reis naar Alagaësie".

Wat zouden jullie doen??
Aan het lezen:
Gelezen:
Aquila
Feniks
Feniks

Bericht door Aquila »

Een interdimensionaal portaal? Een meet&greet met de auteur? Een rol in een reboot van de film? Misschiene wel een all-inclusive reis waar de film is opgenomen.
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Een interdimensionaal portaal! Tuurlijk! Stom! Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb!! :D

Als het de hoofdrol betreft dan doe ik het! Maar meestal ben ik wel aardig op de hoogte van wat er op filmgebied gebeurt en over een reboot heb ik nog niks gehoord en daar heeft Boekerij ook weinig over te vertellen. :)

Een Meet & Greet? Ja, ik heb ooit eens een boek laten signeren door Adrian Stone en toen wist ik ook niet veel te zeggen, maar als jullie de vragen aanleveren dan neem ik met alle liefde een interview van 'm af.
Aan het lezen:
Gelezen:
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Tsja, interessant dilemma. Ik was ook begonnen aan de prijsvraag, maar ben afgehaakt omdat ik me niet kon voorstellen dat de uiteindelijke prijs al het gedoe waard was :p

Maar ze laten je (hoop ik) niet ergens heen komen zonder er ook echt iets tegenover te stellen neem ik aan? Ik weet niet waar het is, maar ik zou zeggen: Zoek op internet een leuk restaurantje/lunchroom, neem je vriendin mee en maak er een leuk dagje van. Ga (kerst)shoppen, of langs een museum in de buurt of wat je dan ook leuk vind :)

Sla je twee vliegen in 1 klap. En as je nog een derde vlieg wilt slaan, kun je over de hele wedstrijd en de uiteindelijke climax een leuk kort artikeltje schrijven voor FantasyWereld :mrgreen:
Plaats reactie