Algemeen Babbeltopic

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
TimdeKW
Trol
Trol

Re: Algemeen Babbeltopic

Bericht door TimdeKW »

Altijd vervelend als dat gebeurd! :)
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Is het bij jullie op het werk ook zo druk? Mijn kop loopt over van al het werk wat ik nog heb liggen en wat allemaal het liefst gister nog af moest... :(
Aan het lezen:
Gelezen:
Mariska
Pixie
Pixie

Bericht door Mariska »

Argh vervelend Elmida!

Ja, t werk is druk...
Zelfs in mijn verlof ben ik bezig!
Wat ga ik lezen......
Elmida
Pixie
Pixie

Bericht door Elmida »

Ik ben schoonmaakster en zelfs bij mij is het druk, ja. Ze zijn de laatste tijd blijkbaar druk want alle kantoren zijn elke keer gebruikt. Ook is blijkbaar iedereen op vakantie want alle afdelingen zijn onbemand. En dan komt het er weer op neer dat ik iedereens afgedankte, achterstallige afdeling mag doen, huiliehuilie.
Yvonne
Magiër
Magiër

Bericht door Yvonne »

Nou ja, beter teveel werk dan helemaal geen werk. :(
Puzemuze
Magiër
Magiër

Bericht door Puzemuze »

Nou... Voor de helft van mijn werk word ik niet eens betaald, behalve dat het 'leuk is voor op je CV' - ik begin toch wel uit te kijken naar de zomer, wanneer ik met een paar dingen ga stoppen! Jammer dat het tussentijds niet kan, maar ja...

Echt irritant hoe sommige dingen altijd samenvallen, alsof er een radar is die aangeeft wanneer het extra lollig is om nóg meer hooi op je vork te krijgen. Maar goed, we overleven het vast wel... Haha of ik word verpletterd onder al mijn to do-lijstjes, dat kan natuurlijk ook. :P
"Boeken zijn de pest. Alle ellende kommt vom Lesen zei Multatuli al dat iemand zei."
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Gevoelsmatig krijg ik ook voor de helft van mijn werk niet betaald (lees: IK WIL MEER!!). :)

Maar vind je wat je doet wel leuk om te doen en zal het je in de toekomst helpen aan een goede en nog belangrijker; leuke baan?

Heb jij echt nog papieren to do lijstjes? Ik namelijk wel en mijn werkgever zei vorige week, joh wat grappig... Schijnbaar is het namelijk nogal bijzonder en ouderwets om nog een to do lijst bij te houden. Eerlijk gezegd kan ik hem er ook wel een aanraden, want zoveel als wat hij vergeet is soms gewoon schofterig, maar dat heb ik 'm maar niet verteld (ook al zou ik het maar wat graag doen... Ach ja, misschien leest hij dit wel, dan komt het alsnog bij hem aan).
Aan het lezen:
Gelezen:
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Gaat iemand nog iets leuks doen dit weekend?

Ik ga vanavond uit eten met mijn vader en twee zussen en aanhang. Mijn vader is binnenkort jarig en dit leek hem gezellig (zo vaak zien we elkaar namelijk niet). Morgenavond ga ik naar het jubileum concert van de Nederlandse Gothic band Epica.
Dit concert wordt gehouden in het Klokgebouw in Eindhoven en de band heeft een 70 koppig orkest en koor uit Hongarije uitgenodigd om mee te spelen met de zeer symphonische muziek. Dit is een eenmalig concert ter ere van Epica's 10 jarig bestaan. Het concert wordt, op verzoek van vele fans, ook live gestreamt, zodat de rest van de Europese en de Aziatische en Amerikaanse fans ook mee kunnen genieten. Ik beloof dat ik even naar ze zal zwaaien. :P
Aan het lezen:
Gelezen:
Elmida
Pixie
Pixie

Bericht door Elmida »

Oh, dat klinkt wel vet! Vanavond komt een vriendin van mij langs (voor het eerst nu mijn kamer is ingericht) en van het weekend ga ik sporten en heel veel huiswerk maken. Volgens mij dacht mijn school echt "Oh, shit, het is al de laatste periode en ze hebben nog geen bal gedaan, laten we eens massaal opdrachten meegeven!". Beetje nasty.
Dragonguy
Pixie
Pixie

Bericht door Dragonguy »

Ik ben alweer bijna jarig. Daarmee ben ik dus ook ongeveer al een jaar lid op dit forum. :P
Plaats reactie