Boekboxen

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
Plaats reactie
Denisennn
Magiër
Magiër

Boekboxen

Bericht door Denisennn »

Hier is nog geen topic over, dus :D bij dezen.

Boekboxen!

In Engeland en Amerika is het al langer een ding, in Nederland sinds dit jaar pas. Je hebt nu twee aanbieders: Celebrate Books (YA, en sinds kort ook een Engelse YA box) en BookVault (Nederlandse YA/Fantasy). Ik heb nu twee keer een box besteld. De eerste box van Celebrate Books... die vond ik wel leuk, al heb ik het boek nog steeds niet gelezen :shock: . Gister heb ik de box van BookVault besteld, die komt in december, en ik ben héél benieuwd welk boek daarin zal zitten! Er is al wel bekend dat één van de goodies een geurkaars is en daar ben ik gek op (mijn vriend alleen niet...).

Wie heeft de box nog meer besteld? Of wat houdt je tegen? :D
raaf
Magiër
Magiër

Re: Boekboxen

Bericht door raaf »

Weet je dan welk boek je koopt?
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Je weet slechts het thema van de box en dat het boek dat erin zit die maand is verschenen en dus zeer nieuw is.

Dat is het verrassingselement :D
Denisennn
Magiër
Magiër

Bericht door Denisennn »

Ja dus als het boek tegenvalt, heb je wel pech :|
Marije
Griffioen
Griffioen

Bericht door Marije »

Ja, dat risico heeft me tot nu toe tegen gehouden... Ik had ook iets gelezen over iPhone-hoesjes die in één van de eerdere boekboxen zaten. Dan baal je ook als je geen iPhone hebt :P Ik vind het idee echt ontzettend leuk en ben elke keer weer enorm nieuwsgierig naar wat er allemaal in zit, maar ik vind de prijs gewoon net iets te hoog voor iets waarvan je eigenlijk niet echt weet wat het nou is...
BookVault

Bericht door BookVault »

Je kan gelukkig wel bij voorbaat het een en ander te weten komen:
  • 1. De boeken worden gelezen en op kwaliteit gekeurd voordat ze een boekbox in gaan.
    2. Meestal geeft het bedrijf aan wat het genre van het boek is.
    3. Er worden vaak wat hints gegeven over het boek en waar het over gaat.
Maar er blijft natuurlijk een kans dat je het boek niks vindt. Dan is het te hopen dat de goodies een hoop goedmaken.
Denisennn
Magiër
Magiër

Bericht door Denisennn »

Bij Celebrate Books heb ik tot nu toe wel elke keer geraden welke er in zit... ben benieuwd of ik het deze keer goed heb! En als dat zo is, is dat ook een goede reden om hem niet besteld te hebben :p
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Hallo BookVault, leuk dat jullie je hier aangemeld te hebben, dan kunnen we hier op zoek naar hints ;)

Meestal zijn de boxen op voorhand uitverkocht, maar het kan zo zijn dat er wat overblijven en dan kun je achteraf, als anderen hem uitgepakt hebben en verteld hebben wat erin zit, dus altijd nog besluiten hem te kopen toch (of doen jullie dat niet?)

Maar het idee is inderdaad dat het een verrassing is en dat je de selectie van de makers genoeg vertrouwt om het te proberen als het thema je aanstaat... Wat ik vooral wel leuk vind is dat er steeds meer gedaan wordt rondom boeken en lezen en er zelfs allerlei merchandise omheen is. Lezen wordt weer hip heb ik het idee :D
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Ik zie het op FB langskomen het idee is zeker leuk alleen ik ben niet zo voor de goodies en om alleen mijn nieuwsgierigheid te bevredigen zo'n doos te kopen vind ik hem te duur.
Denisennn
Magiër
Magiër

Bericht door Denisennn »

Ja, het kost inderdaad wel aardig wat. Ik ben wel van de goodies, dus dat komt goed uit :mrgreen:
Plaats reactie