Wordt verwacht

Alles over je favoriete en minder favoriete fantasyboeken en strips.
Salmaneser
Goblin
Goblin

Re: Wordt verwacht

Bericht door Salmaneser » 14 nov 2017, 10:08

Als een uitgeverij een serie opkoopt, zou het toch van elk deel een minimum oplage moeten voorzien, of het toch minstens als e-boek beschikbaar maken.

raaf
Magiër
Magiër

Bericht door raaf » 14 nov 2017, 12:48

Een interessant alternatief voor een reeks te vervolledigen is dat wat De Fontein gedaan heeft met het vierde boek van Anne Bishop. Zij hadden minimaal 2.000 en maximaal "slechts" 5.000 EUR nodig via crowdfunding om het boek te kunnen uitgeven (papier en ebook). Dit bedrag, aangevuld met de winst op verkoop, was voldoende om voor publicatie te kunnen zorgen. Uiteindelijk hebben zij 3.578 EUR opgehaald en het boek kunnen publiceren. Dus zo moeilijk kan dat niet zijn :).

Salmaneser
Goblin
Goblin

Bericht door Salmaneser » 15 nov 2017, 09:36

En gaan ze gemakkelijk in op verzoekjes? Anders heb ik er nog wel een paar :D

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 05 dec 2017, 21:07

De verschijningskalender is weer bijgewerkt.. Zien jullie nog veel moois?

https://shop.fantasywereld.nl/wordt-verwacht/

Salmaneser
Goblin
Goblin

Bericht door Salmaneser » 06 dec 2017, 11:06

Voorlopig enkel de nieuwe Ryan en Sharakhai.

kheyvaert

Bericht door kheyvaert » 02 mei 2018, 13:41

slecht nieuws gehad van Luitingh-Sijthoff mbt de reeks 'De Godenoorlogen' van Richard Schwartz:
Beste Kris,

Helaas geven wij geen boeken meer uit van Richard Schwartz: dit betekent ook dat de volgende delen in series niet meer bij ons zullen verschijnen.

Met vriendelijke groeten,

Manon Reuling

Dakeyras
Goblin
Goblin

Bericht door Dakeyras » 14 mei 2018, 20:40

Zie inderdaad nog weinig goedeengelstalige fantasy vertaald worden wat niet YA is...

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 15 mei 2018, 01:01

Ik heb weer wat toegevoegd aan de Wordt verwacht kalender:

https://shop.fantasywereld.nl/wordt-verwacht/

Paul

Bericht door Paul » 21 apr 2020, 09:25

We zijn al weer een jaartje verder en ik mailde naar Luiting Sijthof of ze de delen 4, 5 en 6 van de Godenoorlogen binnenkort alsnog gaan uitgeven.
Hierop kreeg ik de volgende reactie:
"Op dit moment is het nog niet zeker wanneer en of de rest van de Godenoorlogen-serie zal uitkomen. Dit heeft o.a. te maken met een strenge markt waarin een uitgever erg selectief te werk moet gaan en soms lastige keuzes moet maken. Ik sla alle mails op met vragen over Schwartz en stuur deze gebundeld naar de verantwoordelijke uitgever. Meer kan ik op dit moment helaas niet voor u doen."
Als iedereen die de Askir-Godenoorlogen-serie uit wil lezen een mailtje stuurt naar <receptie@lsamsterdam.nl> maken we misschien een kans.

Salmaneser
Goblin
Goblin

Bericht door Salmaneser » 29 apr 2020, 13:15

Paul schreef:
21 apr 2020, 09:25
We zijn al weer een jaartje verder en ik mailde naar Luiting Sijthof of ze de delen 4, 5 en 6 van de Godenoorlogen binnenkort alsnog gaan uitgeven.
Hierop kreeg ik de volgende reactie:
"Op dit moment is het nog niet zeker wanneer en of de rest van de Godenoorlogen-serie zal uitkomen. Dit heeft o.a. te maken met een strenge markt waarin een uitgever erg selectief te werk moet gaan en soms lastige keuzes moet maken. Ik sla alle mails op met vragen over Schwartz en stuur deze gebundeld naar de verantwoordelijke uitgever. Meer kan ik op dit moment helaas niet voor u doen."
Als iedereen die de Askir-Godenoorlogen-serie uit wil lezen een mailtje stuurt naar <receptie@lsamsterdam.nl> maken we misschien een kans.
Al gedaan, via Messenger ook. Idem voor de 'Brug der Getijden'. Die laatste heb ik intussen in het Engels gelezen, maar het Duits van Schwartz is toch een brug te ver :)

Plaats reactie