Wat lees je nu?

Alles over je favoriete en minder favoriete fantasyboeken en strips.
angela
Minotaurus
Minotaurus

Re: Wat lees je nu?

Bericht door angela »

Ik heb van die gelukkig alleen nog maar deel 1 liggen.

Ik zag de vraag op FB staan maar zie nog geen reactie erbij.
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Even een beetje olie op het vuur gooien dan maar. :)
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
Salmaneser
Goblin
Goblin

Bericht door Salmaneser »

Nog steeds niets. Ik hoop dat ze tenminste mans genoeg zijn om te antwoorden, ook al is het negatief.

Bij gebrek aan mijn origineel geplande zomerread (Brug der Getijden), heb ik mij een nieuw doel vooropgesteld: eindelijk het Rad des Tijds volledig lezen. Ben ooit eens tot in boek 6 of 7 geraakt, maar nookt verder. Enkele dagen geleden dan maar opnieuw begonnen in het eerste deel, nu ongeveer halverwege. Nog 13,5 boek te gaan :D

Heeft er iemand trouwens een idee wanneer de proloog 'Een Nieuw Begin' best kan gelezen worden? Na de volledige serie? Of maakt het niet zoveel uit?
raaf
Magiër
Magiër

Bericht door raaf »

Ik ben begonnen in De Donkere Broederschap van Luke Scull, qua schrijfstijl heeft het veel weg van de Eerste Wet van Joe Abercrombie.
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Salmaneser schreef: 10 aug 2017, 16:32 Heeft er iemand trouwens een idee wanneer de proloog 'Een Nieuw Begin' best kan gelezen worden? Na de volledige serie? Of maakt het niet zoveel uit?
Maakt niet zo veel uit ik heb hem gelezen toen in nieuwsgierig werd naar het verhaal van Lan.
PeterV72
Feniks
Feniks

Bericht door PeterV72 »

Ik ben begonnen aan het laatste deel van FitzChevalric en de Nar. De start van het verhaal grijpt je direct bij de keel met Bij die probeert te ontsnappen van haar ontvoerders! Het boek is 900+ pagina's maar die ga ik in één ruk uitlezen denk ik! :D :mrgreen:
Momenteel aan het lezen: Het lied van ijs en vuur - Boek 4 - Een feestmaal voor kraaien
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Joe Abercrombie - De Eerste Wet 3: De Val van een Koning Is uit!! Wederom een erg vermakelijk deel. Prima, maar wel erg open eind! Helaas minder sterk dan de eerdere delen. Veel zaken voltrokken zich wel erg gemakkelijk en snel en weinig komische dialogen. Het einde werd ook wat cliché hier en daar. Toch nog een 8/10

Ik ben inmiddels begonnen in Harry Potter and the Philosopher's Stone! Ik heb slechts 1 hoofdstuk gelezen, maar ik zit nu alweer te genieten!! :D
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
Raven
Hobbit
Hobbit

Bericht door Raven »

De laatste wens - het zwaard der voorzienigheid van andrzje Sapkowski, de auteur van The Witcher boeken, PS4 game, binnenkort Netflix Original en nog veel meer. Erg leuke boeken die ik iedereen kan aanraden. Alle bekende monsters en ook onbekende monsters, worden hierin verslagen door Geralt van Rivia.
raaf
Magiër
Magiër

Bericht door raaf »

PeterV72 schreef: 12 aug 2017, 09:04 Ik ben begonnen aan het laatste deel van FitzChevalric en de Nar. De start van het verhaal grijpt je direct bij de keel met Bij die probeert te ontsnappen van haar ontvoerders! Het boek is 900+ pagina's maar die ga ik in één ruk uitlezen denk ik! :D :mrgreen:
Je vliegt inderdaad door het boek. Bij vond ik echt een schitterend figuur (in tegenstelling tot Fitz die me echt begon te vervelen :))
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

De herschreven versie van Twilight andere boek aan de kant gelegd ;)
Plaats reactie