Even voorstellen

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
Dakeyras
Goblin
Goblin

Re: Even voorstellen

Bericht door Dakeyras » 10 jun 2015, 20:12

Ik lees en volg vrijwel alles op het forum maar reageer met mate. Ben eigenlijk alleen hier via de iPad en ik vind posten niet zo handig als via de desktop. Daarom vaak ook wat kortere berichten...

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 11 jun 2015, 09:49

Ik heb hetzelfde, behalve dat ik alles doe met mijn smartphone, wat nog minder handig is dan een tablet. Ik reageer vooral als ik op mijn werk achter de computer zit, maar dan heb ik niet altijd tijd. Niemand neemt het je dus kwalijk. ;)
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Raven
Hobbit
Hobbit

Bericht door Raven » 13 jun 2015, 01:36

Reageren via iPad is inderdaad niet altijd fijn, maar toch reageer ik altijd via iPad haha

Kahlan
Pixie
Pixie

Bericht door Kahlan » 02 sep 2015, 16:15

Hallo allemaal!

Ik kom mij even voorstellen. Ik ben Nanda, 33 jaar en lees al een lange tijd fantasy boeken.
Op school ben ik ooit begonnen met trillers, maar toen ik Lord of the rings in de bios zag heb ik nooit meer een triller gelezen. :roll: Inmiddels ben ik een grote fan van Terry Goodkind en heb ik al zijn boeken en ze ook diverse keren gelezen. Overigens koop en lees ik alleen boeken in het engels (ja, zeer rare tik van mij :lol: ).
Verder game ik veel (als ik de kans krijg met mijn dochtertje die nog geen 2 is) en ik kijk veel films.

Ik ben bij dit forum gekomen omdat ik op zoek was naar een actief fantasy forum (Waar zijn ze allemaal gebleven??). Helaas heb ik echt niemand in mijn familie/vrienden kring meer die geintresseerd is in fantasy. Alleen mijn ouders gaan nog mee naar Castlefest, wat mijn favoriete fantasyfair/event is. Ik hoop volgend jaar eens een keer op de castlefest camping te staan om het hele weekend te kunnen genieten. :D
When you feel my heat
Look into my eyes
It’s where my demons hide
Don’t get too close
It’s dark inside

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 02 sep 2015, 16:45

Welkom Nanda!!!

Je bent aan het goede adres, volgens mij komen hier wel een paar fantasy liefhebbers op het forum voorbij. :)
Ik weet overigens hoe je je voelt, behalve dan dat ik zelfs niemand heb die met me naar een fair wil. Ik heb mijn vriendin één keer zo gek gekregen en ondanks dat ze het best leuk vond is het er sindsdien niet meer van gekomen.

Ik heb van Goodkind de gehele Wetten van de Magie reeks en De Wet van Negen, maar moet nog aan de boeken beginnen. :)
Helaas lees ik nogal langzaam dus het zal me enkele jaren kosten om de reeks uitgelezen te krijgen. Ik merk dat ik grote series daardoor een beetje voor me uit blijf schuiven. Zonde!!

Ik ben ooit begonnen met Harry Potter en ben sindsdien een groot fantasy liefhebber. Mijn favoriete subgenre is absoluut epische fantasy, maar ik lees ook erg graag andere subgenres en zelfs af en toe een thriller.

Wat films betreft, dat is een nog grotere passie van me dan boeken. Ik ben een alles kijker. Ieder genre, uit ieder land. Godzijdank voor bioscoop pasjes, Netflix, HBO Go/On Demand en Google Play Movies! :mrgreen:

Oh ja, ik game heel af en toe ook weleens. Ik ben gek op Skyrim, maar vind games als Assassins Creed en Dragon Age ook wel leuk. Verder koop en speel ik iedere GTA game altijd met veel plezier.
Ik heb Shadow of Mordor als laatst aangeschaft, maar ben er nog niet echt mee begonnen. Ik game eigenlijk maar vrij weinig. Meestal als ik een paar dagen vrij ben, anders neem ik er de tijd niet voor.
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Kahlan
Pixie
Pixie

Bericht door Kahlan » 02 sep 2015, 17:27

Bedankt :D

Ik had ook een keer mijn vriend mee gekregen, maar het was echt niets voor hem. Nou ben ik inmiddels wel zo gek dat als niemand wil, ik wel alleen ga :lol:

De wetten van de magie zijn zeker het lezen waard!

De meeste films kijk ik ook wel, al vind je mij ergens onder een deken met vingers in mijn oren bij een echte horror film :oops:
Ik ben jaloers op al je film-kijk-mogelijkheden!

Op dit moment gaat gamen bij mij even niet vanwege een dreumes die te veel aandacht vraagt. Maar ik heb wel alle assassins creed delen in huis en tot black flag ze ook gespeeld. Skyrim heb ik ook en verder heb ik voorheen altijd warcraft gespeeld. Maarja, gewoon even geen kans voor.
When you feel my heat
Look into my eyes
Don’t get too close
It’s dark inside

angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela » 02 sep 2015, 20:45

Welkom!
Nou hier nog iemand die alleen naar events gaat ik ken een paar mensen die het leuk vinden maar net niet leuk genoeg om te gaan of ze vinden het gewoon te duur.
Binnenkort weer de EFF, hopelijk net zo'n mooi weer als vorig jaar.

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 02 sep 2015, 23:49

Hoi Nanda, hartstikke welkom op het forum, leuk dat je je hebt aangemeld!

Kan ook wel rustig zijn, zo lekker op je gemakje rondsloffen op een evenement en overal net zoveel tijd besteden als je zelf wil, zonder bang te zijn dat degene met wie je bent zich verveelt ofzo :) Ik kom er niet zo heel vaak aan toe, maar ben ook wel eens alleen gegaan.. Soms kan ik ook mijn vriendin meeslepen, maar dat is ook wel onhandig, omdat dan ook mijn twee zoontjes (10 maanden en 2,5 jaar) mee moeten, of we moeten oppas regelen. Hoe oud is jouw dreumes?

Kahlan
Pixie
Pixie

Bericht door Kahlan » 03 sep 2015, 12:42

Bedankt Angela en Dave!

Ik ben nog niet eerder naar EFF Arcen geweest, is even te ver weg voor mij. Haarzuilens ga ik wel soms heen, al is de laatste keer ook alweer 2 jaar geleden (meer vanwege de problemen met mijn dochtertje dan dat ik niet heen wil hoor).
Mijn dochtertje wordt in oktober 2. Dus dat is inderdaad onhandig met het bezoeken van events. Ze kan niet mee omdat ze tussen de middag nog slaapt en oppas is wat lastig. Laatst met Castlefest kon ik pas heen toen ik haar naar bed had gebracht :roll: Ben blij als dat slaapje straks weg valt!
Ik heb wel kaarten voor Castlefest winter edition, maar nu is het nog de vraag of ik er alleen in de middag naar toe kan of de hele dag.
When you feel my heat
Look into my eyes
Don’t get too close
It’s dark inside

Muninn
Dwerg
Dwerg
Contacteer:

Bericht door Muninn » 07 sep 2015, 17:32