Even voorstellen

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
oli4
Pixie
Pixie

Re: Even voorstellen

Bericht door oli4 »

Van harte welkom Renee!

Al die hobby's! Waar vind je de tijd?!
Hanteer je zelf ook die roofvogels?

Als je al zo lang schrijft, moet je al erg goed geworden zijn! Wat ik wel niet snap is dat je na het zien van een foto bent beginnen schrijven. Dat moet nogal een foto geweest zijn!
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Hallo renee, hartelijk welkom op de site/forum! Leuk dat je je hebt aangemeld :)

Hoe was de winterfair in Archeon?
Muninn
Dwerg
Dwerg
Contacteer:

Bericht door Muninn »

Welkom Denisennn en Renee. :D
Oakenshield
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Oakenshield »

Hoihoi!

Mijn naam is Natascha en ik ben vijfentwintig jaar. Ik ben een groot fantasieliefhebber en ben ook wel verbaasd dat ik nooit eerder tegen deze website ben aangelopen. :]

Ik beschouw J.R.R. Tolkien als mijn grote voorbeeld en ik heb me ook door hem laten inspireren bij het schrijven van mijn eigen trilogie, Luotisade, waarvan het eerste deel over ruim twee maanden zal worden gepubliceerd.

Naast de werken van Tolkien kijk/lees ik graag Harry Potter, Pirates of the Carrribean, Game of Thrones, Once Upon a Time, Eragon en zo'n beetje alles wat populair is. Ik ben ook helemaal in de ban van de serie Tunnels, een niet zo een bekende boekenserie die naar mijn mening zeker wat aandacht verdient.

Naast lezen, schrijven en series/films kijken reis ik graag. Ik heb het voorrecht gehad om prachtige landen als Noorwegen, Zuid-Afrika, Peru en Costa Rica te bezoeken en ik hoop volgend jaar weer een land aan het lijstje te mogen toevoegen! Daarnaast maak ik ook kleinere uitstapjes: ik ga zo nu en dan naar een concert (meestal folkmetal), ben vaak te vinden op festivals als Elfia en Castlefest en daarnaast schep ik er plezier in om naar meetings te gaan en nieuwe mensen te ontmoeten.

Ik studeer antropologie en archeologie van Midden- en Zuid-Amerika aan de universiteit van Leiden, waar ik op dit moment mijn masterscriptie voor schrijf. Een baan zal ik er waarschijnlijk niet in vinden en ik hoop in de toekomst mijn brood als redacteur te kunnen verdienen, waarvoor ik na de zomervakantie waarschijnlijk een opleiding/cursus voor zal doen.

A la, dat is al een hoop informatie over mij. Ik zal nu de rest van het forum eens doorneuzen. ^^
Bekijk ook eens mijn auteurspagina, https://www.facebook.com/pages/Natascha ... 4516493119 (:
Denisennn
Magiër
Magiër

Bericht door Denisennn »

Hoi Natascha, welkom :D wat leuk dat je een boek gaat uitgeven!
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Hallo Natascha, van harte welkom! Ben ik natuurlijk benieuwd hoe je nu uiteindelijk toch wel op de website terecht bent gekomen :D

Je studie klinkt me echt ontzettend gaaf in de oren! Ik heb toen ik van de middelbare school kwam ook op 2 verschillende universiteiten naar een proefles antropologie geweest om te kijken of het iets voor me was. Uiteindelijk bleek Oudheidkunde meer iets voor mij, waar ook veel archeologie in terug kwam. En dan heb je ook nog eens een superinteressante regio met alle fantastische culturen als de Inca's en Maya's e.d. :)

De naam Luotisade komt me bekend voor, klopt het dat het bij Zilverbron uitkomt? Ik heb af en toe contact met Connie, dus wie weet mogen we er ook een recensie van schrijven ;)
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Welkom op Fantasy Wereld!
Oakenshield
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Oakenshield »

Dankjullie wel! :)

Ik heb de website uiteindelijk gevonden via Twitter. In eerste instantie had ik weinig met Twitter, maar voor de promotie van mijn boek leek het me toch wel het proberen waard en via via kwam ik uiteindelijk op de Twitterpagina van deze website. (:

Oudheidkunde ligt inderdaad vrij dicht bij archeologie. Ben je al afgestudeerd? Of weet je wat je ermee wilt gaan doen, Dave?

Luotisade wordt inderdaad door Zilverbron uitgegeven! Het lijkt me heel tof als jullie er een recensie over schrijven. ^^
Ik ben razend benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. c:
Bekijk ook eens mijn auteurspagina, https://www.facebook.com/pages/Natascha ... 4516493119 (:
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Ik ben afgestudeerd en ben daarna heel iets anders gaan doen (via redactie bij een uitgeverij, nu als marketing/digital medewerker :D)

Twitter deden we vroeger actief wat mee, maar is nu een beetje in de steek gelaten (behalve een eenzame feed die automatisch nieuwe recensies twittert :P). Het begon allemaal net iets teveel tijd te kosten om alles bij te houden qua social media. Anyway, je boek staat in http://www.fantasywereld.nl/wordt-verwacht/

Als je een cover hebt of meer info, dan horen we het wel, dan pas ik dat ook aan ;)
Poppys emporium
Contacteer:

Bericht door Poppys emporium »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Eelkje en ik ben 21 jaar. Op dit moment doe ik de opleiding tot coupeuse, al enige tijd maak ik fantasy jurken, maar ik wil ze graag gaan ontwerpen en daar ooit mijn brood mee verdienen. Mijn laatste creatie is een jurk gebaseerd op de jurken van Sansa Stark uit de serie Game of thrones (waar ik aan verslaafd ben zowel de serie als de boeken). Het liefst zit ik de hele dag achter de naaimachine maar ik hou ook erg van lezen en ik lees bijna alles wat los en vast zit (wel het meest fantasy en sci-fi gerelateerd) ook hou ik van gamen en goede tv series.

Nou ja dat was het wel zo`n beetje... :D

Groetjes Eelkje
Plaats reactie