problemen

Voor tips, kritiek en lof!
angela
Minotaurus
Minotaurus

Re: problemen

Bericht door angela »

Vanmiddag had ik een incomplete start pagina en kon ik niet op het forum, nu ziet alles er normaal uit en werkt het ook weer allemaal.
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Fijn! Ik blijf een beetje huiverig en alles is nog niet helemaal perfect, maar vooralsnog lijkt alles weer op orde.

Ik heb de gehele site en forum verplaatst naar een andere server, die beter geoptimaliseerd zou moeten zijn voor een wordpress site. En de Windows app heeft ook een nieuwe update gekregen. Dit bleek zeer waarschijnlijk de oorzaak van het probleem te zijn, de vorige versie maakte om het uur contact met de website en ging dan de hele recensie en boekendatabank langs om te kijken of er updates waren. En aangezien de app al honderden keren gedownload was, werd dat ook honderden keren gedaan!

Nu moet iedereen die de app heeft gedownload ook de app updaten, zodat de traffic naar FanatsyWereld even wat minder wordt!
davejuh
Magiër
Magiër

Bericht door davejuh »

Ben blij dat jullie er weer zijn :) heb dan niet altijd de tijd meer om wat te posten maar kijk wel elke dag even naar de nieuwe artikelen op de site :)
Atra gülai un ilian tauthr ono un atra ono waíse skölir frá raurthr.
Puzemuze
Magiër
Magiër

Bericht door Puzemuze »

Ja poeh, dat was nog spannend.. Ik kwam er de hele dag niet op, maar nu gelukkig wel! Toch nog de recensie van woensdag geplaatst dus, bíjna op tijd. :P
"Boeken zijn de pest. Alle ellende kommt vom Lesen zei Multatuli al dat iemand zei."
Galido
Goblin
Goblin

Bericht door Galido »

Ben blij dat jullie weer on line zijn!!! Heb ik eindelijk een goede site met alles op en aan gevonden en dan krijg je een boodschap dat je er niet meer op kan :evil:

Goed werk geleverd gasten/meiden!!! :ugeek:
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Hoewel alles lijkt te werken, zijn we uiteraard nog steeds geïnteresseerd in verbeterpunten en pagina's die nog niet werken!
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Bij mij reageerd de boel erg traag vandaag??
Ook stukken van de pagina de afbeelding bijv. komen later als de rest.
Hebben hier nog meer mensen last van?
whitecat
Goblin
Goblin

Bericht door whitecat »

Ja, ik geloof dat er even iets mis is. Hopelijk gaat het over.
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Ik heb nu deze week erg veel last van korte storingen op de website, waardoor ik er even niet op kan. Dan lijkt de site offline, maar na een paar minuten doet hij het wel weer. Ben ik de enige of hebben meer mensen hier last van?
Marije
Griffioen
Griffioen

Bericht door Marije »

Eerder deze week nog geen last van gehad, maar toen ik er net op wilde kwam er een error.
Plaats reactie