problemen

Voor tips, kritiek en lof!
angela
Minotaurus
Minotaurus

problemen

Bericht door angela »

Ik heb al 2 dagen moeite om op de site te komen.
Hij blijft laden en als de pagina opend ziet het er raar uit.
Zijn er problemen?
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Re: problemen

Bericht door Dave »

Mmh, ik heb inderdaad af en toe problemen met de site dat hij traag is.

Ik heb met mijn host contact opgenomen met mijn host om te spreken over een Wordpress Hosting pakket die zij ook aanbieden. En ik ga de website zelf nog eens onder de loep nemen, want ik had al gemerkt dat er wat overbodige dingen geladen worden in de achtergrond. Hopelijk kan ik hem daarmee wat optimaliseren en sneller maken..
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Weer veel moeite om op de home pagina te komen en op het forum is nog lastiger de home pagina verschijnd maar voor de helft en bij het forum krijg ik de onderstaande melding:

Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Additionally, a 503 Service Temporarily Unavailable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/2 Server at www.fantasywereld.nl Port 80
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Hey Angela, ik had het zelf vandaag inderdaad ook. Heel irritant. Ik hoop inmddels wel te weten waar het aan logt en ga dat dit weekend proberen te fixen. In ieder geval bedankt voor het melden!
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Na uren klooien lukt het me niet om de backups op wat voor manier dan ook werkende te krijgen po de nieuwe server, dus voor nu blijven we waar we zitten.. En ga ik nu even van de zon genieten. :evil:
Yvonne
Magiër
Magiër

Bericht door Yvonne »

Alles werkt wat trager, maar doet het wel. Geniet van de zon Dave, zolang ze schijnt. :) (vergeet je niet in te smeren he, want van het meizonnetje kun je ongelooflijk verbranden. :!: :!:
Laatst gewijzigd door Yvonne op 07 mei 2013, 00:10, 1 keer totaal gewijzigd.
davejuh
Magiër
Magiër

Bericht door davejuh »

Ja bij mijn werkt het ook weer iets beter maar wat yvonne al zegt wel heel erg langzaam.
Atra gülai un ilian tauthr ono un atra ono waíse skölir frá raurthr.
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Ja, het is nog steeds niet optimaal helaas. We zijn dan ook nog steeds bezig met de website te optimaliseren. We merken dat er heel veel verkeer richting de app gaat, daarom heeft Jeroen meteen de frequentie van data opvragen vanaf de app teruggebracht,. Maar het duurt altijd even voordat de app weer door Microsoft is goedgekeurd. Hopelijk gebeurt dat wel snel en updaten de meeste mensen de app. En hopelijk zien we dat dan weer terug in de snelheid van de site :p
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Laatste update: de site gaat zoals jullie merken nog niet goed, maar de update van de app is wel al verstuurd en zal morgen waarschijnlijk door Microsoft uitgerold worden. Hopelijk biedt dat verlichting. Ondertussen heb ik op enkele plekken de laadtijd verminderd, en ben ik nog steeds de andere server aan het gereedmaken, zodat we binnenkort naar een wat snellere server kunnen..
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

TEST

TEST
Plaats reactie