Nu je het zegt, dat is er inderdaad niet. Je kunt uiteraard altijd zien op welke topics er gereageerd is na je laatste bezoek doordat ze anders van kleur zijn.
Maar de laatste 5 berichten oid zou ook wel een leuke toevoeging zijn. Ik ga er eens naar kijken
EDIT: Voila, onderaan het forum staan nu de laatste 5 berichten (en nog wat meer statistieken).
Wanneer ik een nieuwe reactie wil plaatsen in dit topic (Raad het boek) http://www.fantasywereld.nl/forum/viewt ... 155#p14155, dan wordt ik automatisch afgemeld en moet ik me dus weer aanmelden. Een bericht plaatsen is me na vele pogingen nog niet gelukt. Als het andere mensen ook niet lukt dan begrijp ik dat niemand het laatste plaatje nog geraden heeft. En ik maar denken dat ik een heel moeilijk plaatje had geplaatst.
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
Net als Tim zou ik ook graag onderaan mijn berichten laten zien wat ik aan het lezen ben. Ik kom er weer eens niet uit, dus Dave of Tim hoe krijg ik dit voor elkaar? Alvast bedankt.
Klik bovenin het forum (naast dat stekelige balletje) op Gebruikerspaneel, dan het tabje Profiel, en dan staat er links de mogelijkheid: Onderschrift wijzigen. Daar kun je je zogenaamde signature plaatsen Je kunt er net als overal gebruik maken van dikgedrukte (door de [/b ] code) of schuingedrukte [/i ] zinnen.
Jeej, het is me gelukt om ook de tags voor de recensies te laten zien op de homepage. Als je nu op een trefwoord klikt kun je alle artikelen en recensies zien rondom die auteur of titel...
Leuk, bedankt om te horen! Ik heb hem zelf ook gelezen en het belooft wel weer wat voor Het Einde van de Magiër Die Gids, in de gedaante van Macros is intrigerend, laat staan die Pepan!