Suggesties, tips en aanvragen

Voor tips, kritiek en lof!
Merel
Goblin
Goblin

Re: Suggesties, tips en aanvragen

Bericht door Merel »

Jaaaaa, opgelost! Super :D
Killian McNeil
Pixie
Pixie

Bericht door Killian McNeil »

Ik weet niet of hier veel leden ook schrijven maar misschien kunnen we daar wat meer mee doen.
Een rubriek voor schrijftips en vragen over schrijven. Of een plek waar je stukjes kunt plaatsen waar je commentaar op wilt. Proeflezers gezocht. Enz, enz, enz.

Zou kunnen dat dit forum er te klein voor is of het niet past binnen wat de beheerders voor ogebn hebben.
Maar het is altijd leuk om anderen te helpen. Zelf lees ik ook veel voor anderen en iedere keer leer ik er ook zelf veel van.
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Er zijn volgens mij wel wat mensen die schrijven en die vast de mogelijkheid om van elkaar te leren willen aangrijpen.

Vooralsnog hebben we daarvoor het forum "Eigen Schrijfsels". Er staat nog niet zoveel, maar ik wil je van harte uitnodigen om daar wat discussietopics te openen over aspecten van het schrijven. Ik weet zeker dat je mensen wel mee krijgt in het delen van elkaars ervaringen.

Een heel nieuw forum openen is volgens mij op dit moment nog niet echt nodig, daarvoor moeten we eerst nog maar wat meer (actieve) leden aantrekken :D
Killian McNeil
Pixie
Pixie

Bericht door Killian McNeil »

Dank je Dave voor de snelle reactie.

Ik zal er eens over nadenken.
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Dave, heb je al eens gekeken naar de mogelijkheid om linkjes te plaatsen naar ECI.nl? Uiteraard tegen vergoeding van de website. Ik bestel hier vaak films en boeken, omdat ze nogal eens goedkoper zijn dan Bol.com.
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Jazeker, er is alleen 1 probleem, misschien dat jij daar advies in kan geven ;)

Ik had voor Bol al vanaf het begin een veld in het CMS waar ik (en ieder ander die boeken heet ingevoerd) trouw de url heeft ingevuld van dat boek op bol. Voor cosmox kon ik achteraf in 1 keer alle links toevoegen, omdat de url voor elk boek heel handig iets als cosmox.nl/ISBN was. ISBN was uiteraard altijd al ingevoerd, dus hoefde ik niet alles nog eens na te lopen..

ECI heeft wel weer een heel eigen url per boek, dus als ik in de boekendatabank daar linkjes naar toe moet aanmaken, dan moet ik 695 boeken langs.. Of ik moet een link naar de homepage van ECI erop zetten, zodat mensen daarnaar toe klikken en dan zelf het boek weer moeten opzoeken.. Vind je dat acceptabel?
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Laatstgenoemde optie, dat mensen zelf alsnog moeten zoeken, lijkt me niet de beste. Dat is niet erg dienstverlenend.

We kunnen er wel van nu af aan mee beginnen om de URL van ECI ook bij te voegen. De 695 oudere titels kunnen we (ik) dan alsnog op vele diverse latere momenten invoeren. :)

Ps. Er staat nu bij Cosmox, "Cosmox berekent geen verzendkosten". Misschien is het dan ook zo netjes om te vermelden dat Bol.com tegenwoordig geen verzendkosten meer rekent bij bestellingen vanaf € 20,- (wel lullig dat de meeste boeken € 19,95 kosten).
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
Marije
Griffioen
Griffioen

Bericht door Marije »

Met dat laatste ben ik het eigenlijk niet helemaal eens. Bol.com bedroog de boel eigenlijk een beetje door te zeggen dat ze zogenaamd geen verzendkosten meer rekenen en voor de meeste bestellingen (aangezien ik vaak 1 boek bestel), betaal je nog gewoon verzendkosten. Als ze willen dat wij er ook bij zetten dat ze geen verzendkosten meer rekenen (al is het dan boven de 20), dan vind ik dat ze eerst maar eens alle verzendkosten af mogen schaffen. Cosmox kan het immers ook zonder.
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Ja, ik vind het inderdaad een beetje te lang om te zeggen: Bol rekent geen verzendkosten voor bestellingen van boven de 20 euro of sommige speciale aanbiedingen :D

We zijn nu bezig om te beginnen met de ECI links bij films en tv-series in te voeren.. Daar stond nog geen cosmox, alleen nog bol, dus dat was wat gemakkelijker..
jeroenmies
Pixie
Pixie

Bericht door jeroenmies »

Hoi, wat mij opviel op de site is dat spellen als Guild Wars en Guild Wars 2 ontbreken op jullie website. Beide spellen zijn zeer grote MMORPG spellen en passen uitstekend in de verzameling Fantasy spellen.

Zeker Guild Wars 2, die komende zaterdag live gaat, zou de moeite van een artikel waard zijn lijkt me.

Groeten Jeroen
Plaats reactie