Suggesties, tips en aanvragen

Voor tips, kritiek en lof!
TimdeKW
Trol
Trol

Re: Suggesties, tips en aanvragen

Bericht door TimdeKW » 20 apr 2017, 02:25

Lekker vlot gehandeld!! Ik heb geen tablet. :D
Zodra ik weer eens aan de laptop moet zitten voor het een of ander zal ik zeker een kijkje nemen. Kan even duren. ;)
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Salmaneser
Goblin
Goblin

Bericht door Salmaneser » 20 apr 2017, 11:57

Op een desktop ziet het er inderdaad overweldigend uit!

raaf
Magiër
Magiër

Bericht door raaf » 20 apr 2017, 21:21

Ziet er zeer gelikt uit ! Knap werk.

Ik was natuurlijk wel nieuwsgierig naar de content en ben op zoek gegaan naar de te verwachten uitgaven (zo kan ik mijn verlanglijstje updaten). Ik kreeg echter volgende melding:
Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator at webmaster@fantasywereld.nl to inform them of the time this error occurred, and the actions you performed just before this error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
EDIT 5 minuten later: bij een tweede poging lukte het me wel :fluit: :fluit:

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 20 apr 2017, 22:39

Ja, de server moet nog steeds erg wennen aan de nieuwe site. Ik ben nog elke avond bezig met het optimaliseren van de site, want hij is nog erg traag en de errors af en toe doen natuurlijk ook niet echt veel goeds :)

Maar ik heb er vertrouwen in dat dat helemaal goedkomt! Wat vinden jullie van de homepage? Is hij een beetje overzichtelijk? Zien jullie bijvoorbeeld wat er nieuw is en waar je wat moet vinden?

raaf
Magiër
Magiër

Bericht door raaf » 21 apr 2017, 09:33

Ik heb wel een vraagje bij het aanmelden: is dit hetzelfde account als voor het forum? Het lukt me namelijk niet om aan te melden (en ook niet te registreren)

Salmaneser
Goblin
Goblin

Bericht door Salmaneser » 21 apr 2017, 13:48

Ik kan gewoon van de homepage naar het forum zonder in te loggen, dus ik vermoed dat het dezelfde account is.

De homepagina staat naar mijn idee misschien een beetje te vol met informatie. Of toch met dezelfde informatie. Zo komen de meeste artikelen 2, 3 of zelfs 4 keer voor op verschillende plaatsen op de homepagina.

Een voorbeeld: helemaal onderaan staat een rubriek met de laatste 10 artikelen. Daarnaast staat dan een kleiner rubriekje met 3 nieuwe artikelen, die ook allemaal in de eerste rubriek staan.

Misschien kan je de homepagina wat vereenvoudigen, vb meer richten op laatste nieuws/artikels en uitgelicht, en de rest dan groeperen in de tabs bovenaan (boeken, film, games, ...)? Misschien zorgt dit er ook voor dat de homepage wat sneller laadt?

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 21 apr 2017, 23:12

Hey, allemaal hartstikke bedankt voor de complimenten :)

Ik ga zo snel mogelijk de verschijningkalender weer bijwerken, dat is met het omzetten naar de nieuwe site een beetje blijven liggen..

Over de homepage ben ik het helemaal met je eens Salmaneser! Ik heb wat dingen aangepast om dat recht te trekken (die Laatste artikelen was wat overbodig onderaan, en de nieuwsbrief en social media waren juist belangrijk en verdwenen helemaal onderaan).

Nu is het:
5x Uitgelicht. D
5x Nieuwsberichten uit verschillende onderdelen
3x Laatste boekrecensies
3x LARP en 3x Bordspellen naast elkaar
Dan wat interessante dingen zoals winacties, interviews, korte verhalen
Daarna 3 laatste berichten/artikelen over Films en TV-series
Onderaan Trailers

Missen we op de homepage in principe alleen nog evenementen, games en strips. Maar dat is niet zo heel erg.

Plaats reactie