Suggesties, tips en aanvragen

Voor tips, kritiek en lof!
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Re: Suggesties, tips en aanvragen

Bericht door Dave » 17 jul 2014, 23:37

Misschien heb ik teveel manga gelezen :P

Galido
Goblin
Goblin

Bericht door Galido » 23 sep 2014, 17:41

Bestaat er een mogelijk om eens een maand gepasseerd is, die ergens te zetten, zodat je kunt zien wat er al verschenen is? :) Dan weet ik bv. of ik de laatste nieuwe nog moet kopen als ik hem gemist had bv.

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 23 sep 2014, 20:43

Op zich geen slecht idee. Is het handig om de wordt verwacht kalender gewoon een maandje langer te laten staan? Dat we hem zeg maar telkens een maand later weer opschonen? Dan kan ik eventueel erboven zetten: Vorige maand verschenen... Dat kost dan helemaal geen extra werk!

Galido
Goblin
Goblin

Bericht door Galido » 24 sep 2014, 10:59

Dat zou ik al prachtig vinden :) Ik probeer elke maand naar de boekenwinkel te gaan, als er iets leuk uit komt, maar soms lukt dat dan niet en als je dan vergeet welk boek je wou, is dat soms vervelend. En ik ben nog maar 32 en nu al vergeetachtig :lol: Heb teveel schrijvers en boeken :D

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 24 sep 2014, 11:09

Ik ben pas 27 en heb hetzelfde probleem. Ik hou daarom in een Word bestand bij welke boeken ik nog wil hebben. Misschien een tip. ;)

Maar de word verwacht kalender een maand of twee terug kunnen kijken lijkt mij ook wel mooi! Een linkje met onlangs uitgekomen zou ideaal zijn, maar dat vergt ongetwijfeld veel werk, dus dan is een maand laten staan voldoende.
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Galido
Goblin
Goblin

Bericht door Galido » 24 sep 2014, 12:33

Vooral als je weet dat ik in brussel mijn boeken koop. In de Fnac heb je nog een sector Fantasy de naam waardig, bij de Standaard enkel de nieuwe boeken en dan niks meer. Dus, als je ff iets vergeet kun je ze al moeilijk terugvinden. Regelmatig bestel ik dus.

Muninn
Dwerg
Dwerg
Contacteer:

Bericht door Muninn » 30 mar 2015, 18:05

Sinds mijn laatste bezoek is het forum een metamorphose ondergaan, en ik wou gewoon eventjes laten weten dat ik het er sjiek uit vind zien .

Als ik een nitpick mag hebben, vind ik het verschil tussen de icoontjes bij geen/wel nieuwe berichten niet super duidelijk, maar verder heb ik niets te klagen XD.

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 30 mar 2015, 21:13

Hoi Munnin, bedankt voor je compliment! Het was even noodgedwongen, omdat de vorige theme niet meer compatible was met de nieuwe versie van PHPBB. Maar ik ben ook wel tevreden. Sowieso dat het forum nu helemaal responsive is, zodat ook op de tablet en smartphone gemakkelijk gepost kan worden!

En bedankt voor de feedback. Op welk moment vind je het onduidelijk? Is dat op de beginpagina van het forum, of een stapje verder als je op een subforum zit? (of allebei ;) )

Muninn
Dwerg
Dwerg
Contacteer:

Bericht door Muninn » 31 mar 2015, 00:03

Vooral in het forum overzicht, maar eigenlijk overal. Als het circeltje van het icoon een kleur verandering zou hebben die iets beter opvalt zou het al een stuk beter zijn denk ik :D... maar als ik de enige ben die dit was opgevallen, dan gewoon zo laten natuurlijk ^_^.

Muninn
Dwerg
Dwerg
Contacteer:

Bericht door Muninn » 01 apr 2015, 00:24

Met deze plugin voor phpbb kan je een goodreads button aan je profiel toevoegen trouwens: https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... buttons_2/

Misschien is dat een idee? :D

Plaats reactie