Harry Potter is voorbij, what's next?

Alles over je favoriete en minder favoriete fantasyboeken en strips.
TimdeKW
Trol
Trol

Re: Harry Potter is voorbij, what's next?

Bericht door TimdeKW » 30 okt 2015, 11:43

Misschien ziet Albert Verlinde er ooit iets in en kunnen wij de musical over een tijdje in het Nederlands bewonderen in het Circus Theater. :)

Ik zie ook wel potentie in dit verhaal! Maak er een boek van Rowling. Harry die moeite heeft met wat hij heeft meegemaakt en langzaamaan The Dark Side omarmt en een nieuwe Voldemort wordt!
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Virani
Pixie
Pixie

Bericht door Virani » 16 apr 2016, 08:54

Marije schreef:Ik zie steeds meer mensen op Facebook die de geïllustreerde uitgave van Harry Potter & the Philosopher's Stone hebben gekocht. Zijn er hier ook mensen die het boek gaan kopen/al gekocht hebben? Ik vind hem er zelf echt prachtig uit zien (en ik ga hem uiteindelijk waarschijnlijk ook wel kopen xD), maar eigenlijk koop ik liever geen boeken die ik al heb, en verkoop ik ook liever mijn oude, stukgelezen exemplaren van Harry Potter niet :P Meer mensen met dit dilemma?
Hier nog iemand met dit dilemma. Uiteindelijk toch gehaald en zeker geen spijt van! :)

Marije
Griffioen
Griffioen

Bericht door Marije » 16 apr 2016, 10:48

Haha, hier ondertussen ook! Ik besloot uiteindelijk dat het helemaal geen kwaad kon om van mijn favoriete serie dubbele boeken te hebben :P

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 18 apr 2016, 11:49

Ha, stelletje verslaafden!

*streelt zijn Nederlandse softcovers, hardcovers en Engelse hardcovers van Rad des Tijds/Wheel of Time...

Eydis
Hobbit
Hobbit

Bericht door Eydis » 18 apr 2016, 12:04

Ik heb alle boeken van HP in het Nederlands en alle kinderversies in het Engels. Ik heb deel 7 nog in volwassenencover, maar ik moet de rest ook hebben! :D Mijn HP collectie is wel gigantisch als je alle overige dingetjes meetelt, haha.

Virani
Pixie
Pixie

Bericht door Virani » 18 apr 2016, 13:35

Ik heb nu de Nederlandse softcovers die ik als eerste gelezen heb, van diezelfde uitvoering ook het laatste deel in hardcover (ergens voor €5,- meegenomen), de Nederlandse pockets (omdat ze zo mooi waren), de nieuwste Engelse hardcovers (omdat ze zo mooi waren ) en de Engelse illustrated edition.. :oops:

Marije
Griffioen
Griffioen

Bericht door Marije » 18 apr 2016, 16:18

Ik heb de Nederlandse softcovers, de Engelse oorspronkelijke kinderedities van delen 1, 3 en 4 (paperback) en 5, 6 en 7 (hardcover), en deel 2 in het Engels in die nieuwe kinderuitgave, omdat ik deel 2 in het Engels wilde hebben en ik deze uitgave zo mooi vond xD Mijn Engelse edities vormen dus niet echt één geheel xD Maar als ze zo door blijven gaan met het uitgeven van die illustrated editions, dan vormen die straks wel een prachtig geheel in mijn boekenkast (honderden euro's later) :mrgreen:

Anniek
Pixie
Pixie

Bericht door Anniek » 20 apr 2016, 15:45

Ik heb ook de Nederlandse paperbacks, alleen deel 7 is hardcover want toen bedacht ik me dat ik alles in hardcover wilde (nooit gedaan, want beetje prijzig). En ik ben bezig alle Engelse kinder/originele edities bij elkaar te sparen. Al zie ik ook steeds andere mooie edities en dan twijfel ik toch weer welke ik zou "sparen".

Plaats reactie