Wat lees je nu?

Alles over je favoriete en minder favoriete fantasyboeken en strips.
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Re: Wat lees je nu?

Bericht door Dave »

Dave schreef:
angela schreef:Misschien is het de moeite waard om hier een apart topic van te maken, wat zoek je in een recensie?
Eigenlijk een heel goed idee. Ik ga me daar zo eens aan wagen. Feedback van onze bezoekers wordt altijd gewaardeerd en als we onze recensies kunnen verbeteren/aanpassen naar wat onze bezoekers graag zien is dat alleen maar fijn!
Ik heb een topic aangemaakt in het Site en Forum Feedback onderdeel. Ik hoor graag van jullie wat we kunnen verbeteren aan onze recensies!

Ik lees ondertussen Profeet van de Duivel, van Adrian Stone. Hij ligt al zo lang op mijn leesstapel, eindelijk ben ik eraan toegekomen en ik ben er blij om! Het leest tot nu toe heerlijk weg :)
Gram Rabbit
Hobbit
Hobbit

Bericht door Gram Rabbit »

De Saga van de Chaosoorlog - Eerste boek - Het Bedreigde Koninkrijk van Raymond E. Feist. :D
Zoveel te lezen en zo weinig tijd.
Raven
Hobbit
Hobbit

Bericht door Raven »

Ik moet nog zo'n 5 boeken voor ik bij dat boek ben :). Heb het laatste deel eindelijk in huis dus kan niet wachten :)
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Ik heb gister Jagersgoud van Philip Reeve (vervolg op Levende Steden) uitgelezen. Ik heb wederom enorm genoten van de wereld die Reeve heeft gecreëerd. Ik vond dit boek zelfs nóg beter dan het eerste deel. Het verhaal is wederom origineel en zit barstensvol actie en spanning. De personages zijn levensecht en de karakterontwikkelingen ijzersterk. Ik kan iedereen die houdt van dystopische fantasy aanraden deze serie op te pakken. Ik hoop snel te kunnen beginnen aan deel 3 in de serie; Helse Machines.

Maar eerst verder met een andere, tot nu toe, fenomenale serie; Mistborn 2: De Bron der Verheffing
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Ik ben Oudste aan het lezen.
Puzemuze
Magiër
Magiër

Bericht door Puzemuze »

Raven schreef:Ik moet nog zo'n 5 boeken voor ik bij dat boek ben :). Heb het laatste deel eindelijk in huis dus kan niet wachten :)
Haha en ik nog een hele hoop meer, ik ben pas bij het 4e boek over de oorlog van de grote scheuring. Het zijn wel flinke boeken zeg, wat hebben jullie al een hoop gelezen dan..!
"Boeken zijn de pest. Alle ellende kommt vom Lesen zei Multatuli al dat iemand zei."
Raven
Hobbit
Hobbit

Bericht door Raven »

Ach valt mee, vorig jaar zomervakantie de eerste 5 boeken, en in de tussen tijd van die vakantie tot deze vakantie de rest. Keizerrijk trilogie had ik al gelezen. Dus dat schoot wel op zo haha
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

begonnen aan Brisingr
Raven
Hobbit
Hobbit

Bericht door Raven »

Ik ben nog steeds bezig in wetten van de magie deel 4, nu ik terug ben van vakantie heb ik er weinig tijd voor om te lezen
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

angela schreef:begonnen aan Brisingr
Hoe bevalt de Eragonserie tot nu toe? Was je begonnen na de recensie van Eragon op FantasyWereld of was dat toevallig rond dezelfde tijd :)

Ik heb Profeet van de Duivel even weggelegd, want ik lees nu Het Einde van de Magiër :D Ik ben echt heel benieuwd hoe Feist zijn einde in elkaar zet!
Plaats reactie