Wat lees je nu?

Alles over je favoriete en minder favoriete fantasyboeken en strips.
TimdeKW
Trol
Trol

Re: Wat lees je nu?

Bericht door TimdeKW »

Ik vond De Meester absoluut vermakelijk. Uiteraard zaten er veel vampier clichés in het boek, maar het verhaal was origineel genoeg. Geen paniek! :)
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
Puzemuze
Magiër
Magiër

Bericht door Puzemuze »

Haha oke, gelukkig! :D Ik hoopte ook al op vampiers, ben erg benieuwd...
"Boeken zijn de pest. Alle ellende kommt vom Lesen zei Multatuli al dat iemand zei."
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Wel vampiers, maar geen gezwijmel. Ouderwets enge, gevaarlijke vampiers! :)
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
Puzemuze
Magiër
Magiër

Bericht door Puzemuze »

En dat is de enige juiste soort, mooi zo. :mrgreen:
"Boeken zijn de pest. Alle ellende kommt vom Lesen zei Multatuli al dat iemand zei."
Yvonne
Magiër
Magiër

Bericht door Yvonne »

Het lied van de Orbus, deel 4 van de kronieken van Belgarion van David Eddings :)
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Puzemuze schreef:
angela schreef:Intussen Bloedzusters uit gelezen.
Nu weer op zoek naar iets anders maar zoveel keus :roll:
Hoe vond je die?? Kon je je een beetje vinden in de recensie?
Ik had eerlijk gezegd de recensie niet gelezen, die lange sla ik eigenlijk altijd over of ik lees alleen het stukje eigen mening.
Ik heb hem nu wel even gelezen en ik kan me er wel in vinden, al heb ik er niet zo over nagedacht als jij zoals bijv. het grot verhaal.
Daar wil ik eigenlijk ook niet te diep over nadenken als ik aan het lezen ben.
Puzemuze
Magiër
Magiër

Bericht door Puzemuze »

Oh da's goed om te weten, dus eigenlijk liever kortere recensies..? :) Maar fijn dat je het er een beetje mee eens was!

Diep nadenken doe ik ook alleen als ik er zin in heb hoor... Ik ben nu in de eerste reeks van Feist begonnen, 'Oorlog van de grote scheuring'. Magïer had ik een tijdje terug uit en vandaag heb ik Zilverdoorn uitgelezen. Best dikke boeken nog, maar je kunt echt heerlijk je verstand op nul zitten en gewoon een beetje lezen. :mrgreen: Ik heb deze week echt de concentratie van een garnaal, dus dan komt deze reeks goed van pas!

De klokkenluider van de Notre Dam gaat veel meer richting literatuur, maar daar staat mn hoofd nu echt niet naar... Daar schiet ik dus nog niet erg in op, al valt het me wel mee qua leesbaarheid. Ik heb alvast ontdekt dat Frollo helemaal niet zo gemeen is als in de Disneyfilm. :lol:
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Puzemuze schreef:Oh da's goed om te weten, dus eigenlijk liever kortere recensies..? :) Maar fijn dat je het er een beetje mee eens was!
Dat is alleen maar mijn mening hoor!
Ik lees het liefst korte recensies in simpele bewoording waar voor mij de eigen mening het belangrijkst is.
Zo vond ik het bijv. in de recensie van Dodenrit erg fijn dat er stond dat je in het begin door moet bijten, aan dat soort informatie heb ik iets.

Misschien is het de moeite waard om hier een apparte topic van te maken, wat zoek je in een recensie? ;)

Ik lees nu Eragon
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

angela schreef:Misschien is het de moeite waard om hier een apart topic van te maken, wat zoek je in een recensie?
Eigenlijk een heel goed idee. Ik ga me daar zo eens aan wagen. Feedback van onze bezoekers wordt altijd gewaardeerd en als we onze recensies kunnen verbeteren/aanpassen naar wat onze bezoekers graag zien is dat alleen maar fijn!
Yvonne
Magiër
Magiër

Bericht door Yvonne »

Morgen begin ik aan Eindspel, het 5de en laatste deel van de kronieken van Belgarion van David Eddings. Deel 4 was ook erg goed. :)
Plaats reactie