Wat lees je nu?

Alles over je favoriete en minder favoriete fantasyboeken en strips.
De rattenvangster
Dwerg
Dwerg

Re: Wat lees je nu?

Bericht door De rattenvangster »

Ik heb Spotgaai net uit (eens gewoon lekker lezen), dus ik kan nu weer verder in een recensie-exemplaar. Volgende week ook maar 'ns kijken of ik twee stripboeken kan aanschaffen. Heb gisteren nog wat achterstallig verjaardagsgeld gehad (bedoeld voor boeken). Tot nu toe heb ik enkel Spotgaai gekocht, dus ik houd nog wat over :)
Laura Dewitte

Bericht door Laura Dewitte »

Hey

Ik ben momenteel Academicus Vampyrus aan het lezen, echt super boeken !!! Weet er misschien iemand nog boeken in dezelfde stijl die ik kan lezen?
Laura Dewitte

Bericht door Laura Dewitte »

Dave schreef:Ik ben altijd benieuwd wat men aan het lezen is, dus vandaar dit topic. Vertel hier aan welk(e) boek(en) je momenteel aan het lezen bent en wat je ervan vindt!

Ik lees op dit moment De Vloek van de Schaduw, van de Russische schrijver Alexey Pehov. Erg vlot geschreven en dat leest lekker weg. Ik moet zeggen dat ik vaak een beetje moeite heb met boeken die in de ik-persoon zijn geschreven, maar bij dit boek stoort het me niet zo.
Ik heb dat boek ook geprobeerd te lezen, en ik heb het bijna uitgelezen, maar ik vond het zo langdradig dat ik ben gestopt.
Marije
Griffioen
Griffioen

Bericht door Marije »

Op het moment lees ik Darlah van Johan Harstad, over drie jongeren die naar de maan worden gestuurd. Het schijnt heel spannend te worden, maar nu valt het nog mee (ik ben ook nog niet zo ver ;) ). Ik wilde dit boek al heel lang lezen, dus de verwachtingen zijn hoog :P Even een boekje van de bieb tussen de recensie-exemplaren door ;)
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Dat je daar nog tijd voor hebt ;)

Wat voor spannends kunnen ze op de maan allemaal tegenkomen? Aliens? Of zijn het meer technische mankementen die de reis spannend maken?

Ik ben op het moment mijn bundeltje verhalen van parelz aan het lezen, nadat ik zojuist De Hagenridder in Graphic Novel vorm heb uitgelezen. Die was erg leuk en vertelde precies het verhaal zoals ik me die zo'n beetje voorstelde toen ik het verhaal las.
Marije
Griffioen
Griffioen

Bericht door Marije »

Haha, ach ja, zolang ik nog geen echte baan heb kan ik tot één uur 's nachts door lezen en zodra ik wakker word weer verder gaan ;)

Nou, volgens mij zit er wel iets spookachtigs op de maan. Er komen steeds meer aanwijzingen, maar wat het precies is, is nog onduidelijk. Ben nu op de helft en ze zijn nog steeds niet op de maan, dus dat schiet nog niet echt op :P

Bevalt het bundeltje van Parelz?
Marije
Griffioen
Griffioen

Bericht door Marije »

Nou, Darlah is uit. En hij was best spannend ;) Meer ga ik niet zeggen, want dit is echt zo'n boek dat je zelf moet lezen. Als ik nu iets verklap, dan is het niet nodig meer om hem te lezen :P
nobje
Pixie
Pixie

Bericht door nobje »

Ik heb net de laatste Feist uit, en die vond ik toch wel weer verassend...
en ben nu begonnen in het tweede deel van Terry Goodkind, de Omen machine.
En ik ben er nog niet helemaal over uit.

De laatste van Robin Hobb heb ik in januari gelezen..
Heerlijk genoten, en met spijt geconstateerd dat
dit deel nu de afsluiter was..
En wacht nu toch met spanning op het verschijnen van haar
boek met alle korte verhalen...

Maar goed nu dus bezig in het 2e deel van
Terry Goodkind...
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

nobje schreef:Ik heb net de laatste Feist uit, en die vond ik toch wel weer verassend...
Ja, dat was echt heel leuk gedaan! En (ik wil niet teveel verklappen voor de mensen die hem nog willen lezen) het waren de 2 personages die ik altijd het interessantst vond. Ik ben echt benieuwd naar het volgende deel :)
nobje
Pixie
Pixie

Bericht door nobje »

Dave schreef:
nobje schreef:Ik heb net de laatste Feist uit, en die vond ik toch wel weer verassend...
Ja, dat was echt heel leuk gedaan! En (ik wil niet teveel verklappen voor de mensen die hem nog willen lezen) het waren de 2 personages die ik altijd het interessantst vond. Ik ben echt benieuwd naar het volgende deel :)

Ja, ik ga het ook niet verklappen maar ik was blij te zien dat dit zo mooi weer
bij elkaar komt :P
Want het waren beide zeer sterke personages......
Nou maar afwachten tot het volgende deel....

Ps. ik neem me altijd voor om eerst de delen te verzamelen zodat je in 1 ruk door kan
lezen .... grinnik
Maar ja.... kan me nooit beheersen....grinnik grinnik
Plaats reactie