Wat lees je nu?

Alles over je favoriete en minder favoriete fantasyboeken en strips.
TimdeKW
Trol
Trol

Re: Wat lees je nu?

Bericht door TimdeKW »

Ik heb tot nu toe alleen het eerste deel van Pehov gelezen. Ik vond het een vermakelijk boek, maar niet echt heel erg bijzonder. Ik ben wel erg benieuwd naar de rest van de serie, het tweede deel staat al een tijdje op me te wachten. :)

Wordt de serie wel steeds beter of blijft de kwaliteit gelijk aan het eerste boek?
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
Galido
Goblin
Goblin

Bericht door Galido »

Het niveau blijft zeker hetzelfde. Ik vond dat er niet veel verschil op zat. Je krijgt wel meer uitleg over Harold waardoor het verhaal dieper gaat... Ik zou het zeker aanraden om het zo snel mogelijk te lezen want deel 3 schiet er wel bovenuit.
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Ik vond deel 1 ook niet echt geweldig daarom de andere 2 delen ook niet gekocht, als ik ze goedkoop ergens tegen kom neem ik ze mee maar tot nu staan ze niet echt op het verlanglijstje.
Galido
Goblin
Goblin

Bericht door Galido »

Kopen zou ik zeggen :)

Vandaag hem uitgelezen en nu begonnen aan deel 2 van het lied van ijs en vuur!
Yvonne
Magiër
Magiër

Bericht door Yvonne »

Eindelijk ga ik dan beginnen aan de serie boeken van David Eddings. :D Ik ga zo naar mijn bedje toe, maar eerst even een half uurtje lezen in het 1e deel van de kronieken van de Belgarion; De voorspelling.
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Vandaag begonnen aan Koningin van zwaarden van Monika Felten.
Ik zit op blz 63 en tot nu toe is er niet veel aan, er zijn al wel een boel namen gepasseerd.
Galido
Goblin
Goblin

Bericht door Galido »

Yvonne schreef:Eindelijk ga ik dan beginnen aan de serie boeken van David Eddings. :D Ik ga zo naar mijn bedje toe, maar eerst even een half uurtje lezen in het 1e deel van de kronieken van de Belgarion; De voorspelling.
Mijn aller eerste fantasy verhaal! Een echte aanrader en doet mij terugdenken aan mijn jeugd. :D zucht, lang geleden dat boek gelezen :) Spannend, grappig, goede vertelstijl! Uitmuntend!
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Cool, David Eddings! Ik heb daar ook hele goede herinneringen aan, ook al was het soms een beetje repetitief ;)
Galido
Goblin
Goblin

Bericht door Galido »

Maar minder dan bij Goodkind... Dat waren 100 pagina's dat je bijna kon overslaan.
Yvonne
Magiër
Magiër

Bericht door Yvonne »

Het begin (over de Goden ) was in de stijl van de bijbel geschreven. Apart hoor. Ik ben nu halverwege hoofdstuk 1, er is nog niet veel gebeurt, maar vanavond lees ik weer verder. Ik weet al dat in Belgarath de tovenaar en Polgara het verhaal nog een keer wordt verteld, maar dan vanuit de kant van deze personages. Nou voorlopig ben ik nog wel een paar maandjes heerlijk aan t lezen voor ik zover ben. :)
Plaats reactie