Wat lees je nu?

Alles over je favoriete en minder favoriete fantasyboeken en strips.
Dexter
Pixie
Pixie
Contacteer:

Re: Wat lees je nu?

Bericht door Dexter »

Jep, ik hoor ook goede verhalen over de Dresden Files. Toch ook maar eens aan beginnen. Maarja, dat roep ik ook over die andere 520 boeken die op mijn 'to-read' lijst staan...
Darkwizza
Pixie
Pixie

Bericht door Darkwizza »

Ik ben juist de vuurkring aan het lezen van Marianne curley
Dexter
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Dexter »

Het leek me leuk om me eens te verdiepen in de Dungeons & Dragons verhalen en dan met name de Forgotten Realms universum. The Legend of Drizzt is volgens mij een van de bekendste series, dus ben nu bezig in het eerste deel, Homeland van R.A. Salvatore
Connie
Dwerg
Dwerg

Bericht door Connie »

Ik lees nu wat anders als fantasy, de nieuwe van Clive Cussler "de Stille Zee". Een aanrader
raaf
Magiër
Magiër

Bericht door raaf »

Ik ben ook even uit het Fantasy-genre gestapt (alhoewel) en lees De Ziener van Kevin Valgaeren.
In De Donkere Toren-reeks van S. King start ik snel met Tovenaarsglas (boek 4)
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

De Ziener werd hier op FantasyWereld ook redelijk goed beoordeeld :) Ga je na deel 4 uit de Donkere Toren eerst Wind door het Sleutelgat lezen, of lees je eerst de 7 boeken achter elkaar?

Ik ben zelf nu bezig aan de laatste (Nederlandstalige) Feist: Een Kroon in Gevaar. Het begint al met een verrassend personage, namelijk van een volk waar vanuit we nog maar eenmaal door de ogen hebben gekeken. Ik ben benieuwd! :)
Dexter
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Dexter »

Ik heb de eerste 2 boeken van Feist gelezen (Magiër), maar ik heb zo'n gevoel dat de andere series na 'De oorlog van de grote scheuring' een stuk minder leuk zijn. Klopt mijn voorgevoel of moet ik gewoon ALLES lezen?
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Ik zou je vooral de Keizerrijk trilogie en de Boeken van de Slangenoorlog aanraden. Dat waren de twee series die mij echt enorm aanspraken. En als je daar dan eenmaal in zit, bestaat de kans dat je de rest toch ook maar gaat lezen :D
Dexter
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Dexter »

Dave schreef:Ik zou je vooral de Keizerrijk trilogie en de Boeken van de Slangenoorlog aanraden. Dat waren de twee series die mij echt enorm aanspraken. En als je daar dan eenmaal in zit, bestaat de kans dat je de rest toch ook maar gaat lezen :D
Dan ga ik daar toch maar voor. Ik heb ondertussen J. Sharpe's Kettingen van Amarath binnen, en ga er zo aan beginnen. Heb jij hem ook al binnen?
davejuh
Magiër
Magiër

Bericht door davejuh »

Dave schreef:Ik zou je vooral de Keizerrijk trilogie en de Boeken van de Slangenoorlog aanraden. Dat waren de twee series die mij echt enorm aanspraken. En als je daar dan eenmaal in zit, bestaat de kans dat je de rest toch ook maar gaat lezen :D

waarom zijn die wel zo leuk dan dave? wat is daar zo anders in dan?
Atra gülai un ilian tauthr ono un atra ono waíse skölir frá raurthr.
Plaats reactie