Wat lees je nu?

Alles over je favoriete en minder favoriete fantasyboeken en strips.
angela
Minotaurus
Minotaurus

Re: Wat lees je nu?

Bericht door angela »

Er is een boek met verhalen en er komt een boek uit over een van de karakters uit de serie. Die tellen ze ook mee.
Dakeyras
Goblin
Goblin

Bericht door Dakeyras »

Gestart met Amerikaanse Goden. Gaat erg langzaam tot nu toe qua lezen..
Hoewel de eerste 3 hoofdstukken echt niet slecht waren.
PeterV72
Feniks
Feniks

Bericht door PeterV72 »

angela schreef: 01 jul 2017, 22:11 Er is een boek met verhalen en er komt een boek uit over een van de karakters uit de serie. Die tellen ze ook mee.
In het Engels zijn zijn er idd enkele kortere novels. Zouden ze die nog in het Nederlands vertalen?
Momenteel aan het lezen: Het lied van ijs en vuur - Boek 4 - Een feestmaal voor kraaien
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Geen idee ik heb de verhalen bundel in het Engels, het boek van Chaol dat nu uitkomt hoort wel bij de serie maar ik lees her en der dat het word gezien als een losstaand boek.

In the next installment of the New York Times bestselling Throne of Glass series, follow Chaol on his sweeping journey to a distant empire.
Chaol Westfall has always defined himself by his unwavering loyalty, his strength, and his position as the Captain of the Guard. But all of that has changed since the glass castle shattered, since his men were slaughtered, since the King of Adarlan spared him from a killing blow, but left his body broken.
His only shot at recovery lies with the legendary healers of the Torre Cesme in Antica–the stronghold of the southern continent’s mighty empire. And with war looming over Dorian and Aelin back home, their survival might lie with Chaol and Nesryn convincing its rulers to ally with them.
But what they discover in Antica will change them both–and be more vital to saving Erilea than they could have imagined.
PeterV72
Feniks
Feniks

Bericht door PeterV72 »

Afwachten dus of ze het in het Nederlands gaan uitbrengen :roll:
Momenteel aan het lezen: Het lied van ijs en vuur - Boek 4 - Een feestmaal voor kraaien
Ikaros127
Pixie
Pixie

Bericht door Ikaros127 »

Ben op dit moment in de 'eagle reeks' van Simon Scarrow bezig. Niet echt fantasy maar wel hele leuke serie over een Romeinse soldaat die op allerlei missies gestuurd wordt.
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Ik heb hier van de week iemand Twilight aangeraden en nu ben ik hem zelf weer aan het herlezen intussen al bezig met New moon. :roll:
Zo kom ik nooit door de ongelezen stapel heen!
PeterV72
Feniks
Feniks

Bericht door PeterV72 »

Erfgenaam van het vuur is uit. Nu is nummer 4 aan de beurt: Koningin Van De Schaduw ;)
raaf
Magiër
Magiër

Bericht door raaf »

Ik heb de voorbije weken de Boeken van Fitz en de Nar gelezen; hiermee is de reeks - denk ik - afgesloten. Alhoewel Hobb echt wel goed schrijft geef ik toch maar :ster: :ster: :ster: :ster: :leegster: voor de reeks omdat het steeds wederkerend geklaag doorheen de drie boeken van Fitz me redelijk op de zenuwen werkte.
Nu even uit het fantasy-genre: Orphan X van Gregg Hurwitz
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Ik heb deel 2 van de Eerste Wet trilogie van Abercrombie uit. Wederom zeer vermakelijk!! Ik zou graag meteen doorgaan met deel 3 en was dat ook van plan. Ik heb echter besloten mijn zinnen eerst te zetten op: Stephen King - De Donkere Toren 4.5: De Wind Door het Sleutelgat
Dan heb ik hierna echt de gehele Donkere Toren reeks gelezen. Precies op tijd, voordat de verfilming in de bioscoop verschijnt. Daarna verder met De Eerst Wet. :)
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
Plaats reactie