Corwin schreef:Prince of Thorns van Mark Lawrence.
genomen is het eigenlijk SF want er zijn geregeld verwijzingen naar onze wereld. als je dat weet, is het wel een vraag hoe ze terug in een feodaal riddertijdperk terechtkomen ... :
Volgens mij heb je dat stukje van die nucleaire bom gemist? Dat nucleaire afval zorgde ook voor de misvormingen.
ja hoor. dat had ik begrepen.
dus dan zouden ze in een soort van Mad Max universum moeten ronddwalen.
Ach, het stoort niet. Soms mag je niet te veel nadenken tijdens het lezen.
PS: ze hebben het ook de hele tijd over "de builders". lijkt me recht uit "the city of Ember" te komen.
nu aan't lezen: Jennifer Fallon - Wolfsblad
gelezen: Markus Heitz - Drakenvuur/Drakenkeizer
Ach ik vond het ook wel iets weg hebben van Gemmel, moderne beschaving is vernietigd we zijn terug gevallen op een beschaving zonder techniek maar komen af en toe nog wel iets tegen van de moderne (builder/bouwers) beschaving wat nuttig is.
George R. R. Martin - Het lied van IJs en Vuur, Een Storm van Zwaarden, deel twee; Bloed & Goud Erin Hunter - Warrior Cats, De nieuwe Profetie 1. Middernacht Onderbroken Stephen King - Under the Dome [Gevangen] Onderbroken
Uitgelezen: Bernhard Hennen - DrakenElfen 1. De Gevallen Koning Stephen King - Joyland
J.K. Rowling - Harry Potter en de Relieken van de Dood
Zojuist de harry potter serie voor de 6e keer uitgelezen.
Wanneer ik overnieuw ga beginnen, ga ik voor het eerst me Nederlandse pocket versies lezen.
Books read in 2021: 2 Books bought in 2021: Manga collected in 2021: 2
Ik ben iets aan het herlezen, al een paar keer naar de boekenkast staan te staren maar ik kan niet kiezen.
Toen maar een vervolg op The mane event genomen maar dat boek heb ik dus al gelezen.
TimdeKW schreef:Ik heb Tijger! Tijger! (De Brandende Man) ondertussen uit. Prima boekje, maar wel wat oppervlakkig en gedateerd. 7/10
En ik heb ook Ruïne (The Ruins) uit. Leuk boek. Heel anders dan verwacht. 7/10
Ik ben begonnen in de dikke pil, De Donkere Toren 4. Leuk!!
Goed bezig Tim, lekker aan het lezen!
En Angela: Misschien een keer een leuk oudje lezen? Eens kijken of het de tand des tijds heeft doorstaan? Had je Leugens van Locke Lamora nou al wel of niet gelezen?
Locke Lamora heb ik nog niet gelezen. Vooral eigenlijk omdat ik het laatste deel nog niet heb.
Het probleem is vooral dat ik nog zo veel te lezen heb dat het moeilijk kiezen is
En het overzicht is in de boekenkast boven ook een beetje kwijt, alles ligt in 3 rijen voor elkaar.