Wat lees je nu?

Alles over je favoriete en minder favoriete fantasyboeken en strips.
TimdeKW
Trol
Trol

Re: Wat lees je nu?

Bericht door TimdeKW »

Wat De Donkere Toren betreft, daarvan vond ik het eerste boek vermakelijk, maar niet heel erg bijzonder. Vanaf het tweede boek wordt het echter geweldig en ik vermoed dat als ik het eerste boek nu zou herlezen dat ik die dan een stuk beter zou vinden. Dus mocht boek 1 je enigszins tegenvallen, zet dan sowieso door tot het tweede boek. :)
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Ik heb besloten! Het volgende boek wordt de sci-fi klassieker van Alfred Bester - Tijger! Tijger! (The Stars My Destination). Een lekker dun boekje, 232 pagina's. Hierna wil ik Stad der Blinden van José Saramago gaan lezen. Dit boek staat al vele, vele jaren op mijn plank, omdat ik de film destijds zeer indrukwekkend vond. Nu is het boek wel eens een keer aan de beurt. Daarna verder met De Donkere Toren. :)
Aan het lezen:
Gelezen:
Rive
Feniks
Feniks

Bericht door Rive »

Haha, dat is inderdaad een lekker dun boekje!
De Donkere Toren wordt hem voorlopig niet voor mij ivm recensie boeken.
Ben wel benieuwd naar de Donkere Toren moet ik zeggen. Zal je tip in gedachten houden om niet af te haken naar deel 1.
“No two persons ever read the same book.”
Gram Rabbit
Hobbit
Hobbit

Bericht door Gram Rabbit »

Stof & Schitteringen van Kelly van der Laan.
Zoveel te lezen en zo weinig tijd.
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Ik heb van de week het laatste deel van de Twilight serie nog een keer gelezen omdat ik van de week de film niet had afgekeken. :roll:
Intussen heb ik ook het tweede deel van The hunger games uit en ben begonnen aan deel 3.
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

TimdeKW schreef:Het feit dat Corwin in de tijd die ik nodig heb gehad voor alleen deel 6 bijna de gehele reeks heeft uitgelezen heeft me inderdaad gemotiveerd het boek uit te gaan lezen. Dat betekende wel weer een korte nacht, maar ja... :)
Woohoo! Ik ga nu voor twee boeken in een. Eerst Fantastisch Strijdtoneel 4, een bundel met korte fantasyverhalen vanuit de Fantasystrijd Brugge. En ik ben begonnen aan de Godenoorlogen van Richard Schwartz (De ROos van Illian)..
Corwin
Goblin
Goblin

Bericht door Corwin »

nog ruim op tijd Tim. :D

heb de voorbije avonden geen tijd gehad om te lezen.
vanavond pas terug het boek vast genomen. ik zit rond pagina 300 en zal het boek waarschijnlijk dit weekend uitlezen. Proficiat ;)
nu aan't lezen: Jennifer Fallon - Wolfsblad
gelezen: Markus Heitz - Drakenvuur/Drakenkeizer
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Ruim op tijd wil ik het niet noemen, maar bedankt! :)
Ik ben benieuwd of je je in mijn toekomstige recensie kan vinden. En uiteraard wat jij van het boek vond.

Ik ben mondjesmaat in Tijger! Tijger! begonnen (pagina 20) en het is vooralsnog niet wat ik verwacht had. Prima geschreven en ik ben geïntrigeerd. Het begin deed me een beetje aan het begin van Leviathan Ontwaakt van James Corey denken. Van laatstgenoemde heb ik tot nu toe alleen het begin gelezen. :)
Iemand hier die Tijger! Tijger! gelezen heeft? (Ook uitgebracht als De Brandende Man en in het Engels The Stars My Destination)
Aan het lezen:
Gelezen:
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Dave schreef:Woohoo! Ik ga nu voor twee boeken in een. Eerst Fantastisch Strijdtoneel 4, een bundel met korte fantasyverhalen vanuit de Fantasystrijd Brugge. En ik ben begonnen aan de Godenoorlogen van Richard Schwartz (De ROos van Illian)..
Oeh! Laat vooral even weten wat je van laatstgenoemde vind/vond. Ik las zojuist dat het wel zeer sterk aan te raden is de Askir reeks eerst te lezen, omdat het schijnbaar een direct vervolg is op. Ik kan me vergissen, maar dat heb jij niet toch? :)
Aan het lezen:
Gelezen:
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Net het derde deel van de honger spelen uit gelezen.
Ik zit nu alleen te twijfelen waar ik nu aan zal beginnen??
Plaats reactie