Wat lees je nu?

Alles over je favoriete en minder favoriete fantasyboeken en strips.
jdh1971
Pixie
Pixie

Re: Wat lees je nu?

Bericht door jdh1971 » 20 jan 2014, 21:39

TimdeKW schreef:Die staat ook nog op mijn plank te verstoffen. Ik heb er gemengde reacties over gehoord. Ik hoor graag de jouwe als je 'm uit hebt. :)
Ik ben halverwege. Persoonlijk vind ik het tot nu toe een goed boek.

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 21 jan 2014, 15:21

Ik ben nu op tweederde van Hoorns. Vooralsnog is het wel een vermakelijk verhaal. Niet uitermate spannend, eng of gruwelijk. Het tempo ligt wat laag, maar het verhaal blijft wel boeien en bevat wat interessante plotwendingen. Ik ben wel benieuwd naar de grande finale, want de hoofdrolspeler heeft ondertussen een zeer gave transformatie ondergaan. :twisted:
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

raaf
Magiër
Magiër

Bericht door raaf » 21 jan 2014, 19:42

Ondertussen de Terugkeer van de Orks van Michael Peinkofer uit. Heerlijk avontuurlijke fantasy om niet bij te hoeven nadenken, met vaart en humor geschreven.

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 21 jan 2014, 20:44

Goed om te horen Raaf! Dat sterkt me in het idee dat ik dat boek toch maar eens moet kopen. Hoevaak ik het al niet heb staan in de Slegte. Misschien dat ik het nog wel tegenkom op het Boekenfestijn komend weekend..

Ik heb net Robbie en de Kruiper uit. Behoorlijk voorspelbaar als je de formule van Feist een beetje kent, die demonen hebben toch elke keer dezelfde streken :p

Connie
Dwerg
Dwerg

Bericht door Connie » 21 jan 2014, 21:46

Ik ben vandaag begonnen in ID-crisis van Pepper Kay. Ben benieuwd hoe het boek is.

Gram Rabbit
Hobbit
Hobbit

Bericht door Gram Rabbit » 23 jan 2014, 07:49

Veel plezier met dit boek Connie!
Ikzelf vond het een zeer leuk boek om te lezen.
Zoveel te lezen en zo weinig tijd.

angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela » 23 jan 2014, 19:42

Dave schreef:Goed om te horen Raaf! Dat sterkt me in het idee dat ik dat boek toch maar eens moet kopen. Hoevaak ik het al niet heb staan in de Slegte. Misschien dat ik het nog wel tegenkom op het Boekenfestijn komend weekend..
Ik ben hem daar al een paar keer tegen gekomen, heb hem zelf daar ook gekocht. Ik ben benieuwd waar je mee terug komt.

raaf
Magiër
Magiër

Bericht door raaf » 23 jan 2014, 21:16

Dave schreef:Goed om te horen Raaf! Dat sterkt me in het idee dat ik dat boek toch maar eens moet kopen. Hoevaak ik het al niet heb staan in de Slegte. Misschien dat ik het nog wel tegenkom op het Boekenfestijn komend weekend..
Ik zou zeggen ik verkoop hem, maar ik heb hem spotgoedkoop kunnen kopen als ebook op Kobobooks.com :D . Bij momenten geven zij belachelijke kortingscodes (soms tot 95% korting). Niet voor elke uitgever (Luitingh bijv.), maar af en toe vind je toch wel leuke dingen. Deze was er één van.

raaf
Magiër
Magiër

Bericht door raaf » 23 jan 2014, 21:22

Eergisteren begonnen in de Windvangers van Megan Lindholm. Vandaag al direct het tweede boek in de reeks geopend. Met iets meer dan 200 blz. zijn ze snel gelezen. Dit is echt een schrijfster die echt schrijft wat ik echt wil lezen (echt waar :D).

Jenna
Pixie
Pixie

Bericht door Jenna » 24 jan 2014, 10:16

Ik ben 'Alles is breekbaar' van Neil Gaiman aan het lezen. Een hele reeks met kortverhalen en een aantal gedichten. Hij maakt echt extreem leuke en soms ook spannende kortverhalen. Dat is ideaal nu ik niet veel tijd heb om te lezen. Heerlijk dus om even voor het slapen gaan te lezen.
'Even the smallest person can change the course of the future.'

Plaats reactie