Wat lees je nu?

Alles over je favoriete en minder favoriete fantasyboeken en strips.
Gram Rabbit
Hobbit
Hobbit

Re: Wat lees je nu?

Bericht door Gram Rabbit » 16 jun 2013, 13:29

Gisteren uitgelezen: De Eerste Wet - Boek 2: De Weg van de Angst van Joe Abercrombie.
Het blijft een geweldig goed geschreven en spannend verhaal, maar het zakte aan het begin en midden toch even in.

Vandaag verder met het afsluitende deel:
De Eerste Wet - Boek 3: De Val van een Koning van Joe Abercrombie.
Ben benieuwd wie er nog meer "terug naar de modder" gaat.
Zoveel te lezen en zo weinig tijd.

Gram Rabbit
Hobbit
Hobbit

Bericht door Gram Rabbit » 20 jun 2013, 23:37

Met heel veel plezier uitgelezen : De Eerste Wet - Boek 3: De Val van een Koning van Joe Abercrombie.
Ook dit laatste(?) deel was weer vlot geschreven, waarin de gebeurtenissen zich snel achter elkaar opvolgen. Er zit humor in en martel scenes, maar wat smaakt het naar meer. Echt een serie om aan te bevelen!!

Ga morgen eerst maar weer is wat korte verhalen lezen van o.a. Michael Blommaert en Patrick Brannigan.

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 21 jun 2013, 11:07

Michael Sullivan - De Openbaringen van Riyiria 3: De opkomst van Nyphron is uit! Hou de website in de gaten voor de recensie.

Hex is ook bijna uit en ik zal op speciaal verzoek ;) even laten weten wat ik ervan vond. Hierna even heel iets anders Dan Brown - Het Juvenalis Dilemma.
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 21 jun 2013, 11:50

Ik ben inderdaad erg benieuwd wat je van HEX vond, Leerling Tovenaar was niet echt goed bevallen toch?

Ik ben zelf begonnen aan het vervolg van Farlander, na het verrassende einde van deel 1 ben ik erg benieuwd hoe er gereageerd wordt door de personages van deel 2! )(ik probeer even niet teveel te verklappen :D)

Galido
Goblin
Goblin

Bericht door Galido » 21 jun 2013, 20:00

Dave schreef:Ik ben inderdaad erg benieuwd wat je van HEX vond, Leerling Tovenaar was niet echt goed bevallen toch?

Ik ben zelf begonnen aan het vervolg van Farlander, na het verrassende einde van deel 1 ben ik erg benieuwd hoe er gereageerd wordt door de personages van deel 2! )(ik probeer even niet teveel te verklappen :D)
In het Engels dan? Want die is toch nog niet vertaald?

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 21 jun 2013, 20:09

Farlander 2 is wel vertaald en heet Schim van Roshan, ik heb 'm pas geleden gekocht. Ik hoop dat het wat is. :)

Hex is uit, ik zal er na het weekend iets meer over uitweiden, ik ben nu niet in de gelegenheid.
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Gram Rabbit
Hobbit
Hobbit

Bericht door Gram Rabbit » 21 jun 2013, 23:22

Me vandaag heerlijk geamuseerd met wat korte verhalen van o.a. Michael Blommaert en Patrick Brannigan.

Ga morgen beginnen met De eigenzinnige prinses en de bonte prins van Robin Hobb.

Gram Rabbit
Hobbit
Hobbit

Bericht door Gram Rabbit » 22 jun 2013, 10:49

Was dankzij een mauwende huispoes al vroeg wakker vanochtend, dus maar op mijn gemak De eigenzinnige prinses en de bonte prins van Robin Hobb uitgelezen.
Beetje een vlak geschreven verhaal, niet echt wat ik van Robin Hobb gewoon ben.

Ga vanmiddag maar is wat korte verhalen van Theo Barkel lezen.
En daarna beginnen aan Stormbreker van Peter Schaap.

Raven
Hobbit
Hobbit

Bericht door Raven » 22 jun 2013, 18:54

Gister het 2e deel van de Slangenoorlog gelezen van Feist; de macht van een Koopmanprins en nu halverwege in het 3e deel; de razernij van een Demonenkoning.
Verhaal begint in ieder geval leuk. Toch ben ik benieuwd wanneer Ru nu eens eindelijk die Sylvia de keel doorsnijd ofzo... Vind die Sylvia maar een naar personage en niet fijn om die stukken te lezen...

Raven
Hobbit
Hobbit

Bericht door Raven » 22 jun 2013, 18:56

Gister het 2e deel van de Slangenoorlog gelezen van Feist; de macht van een Koopmanprins en nu halverwege in het 3e deel; de razernij van een Demonenkoning.
Verhaal begint in ieder geval leuk. Toch ben ik benieuwd wanneer Ru nu eens eindelijk die Sylvia de keel doorsnijd ofzo... Vind die Sylvia maar een naar personage en niet fijn om die stukken te lezen...

Plaats reactie