Wat lees je nu?

Alles over je favoriete en minder favoriete fantasyboeken en strips.
angela
Minotaurus
Minotaurus

Re: Wat lees je nu?

Bericht door angela »

Puzemuze schreef:Haha nee, als je gewoon op je 'natuurlijke' tempo zit lijkt het me sterk dat je dingen mist (ik mis nu ook niks en zo te horen zitten wij ongeveer op dezelfde snelheid?). Maar zou jij nog sneller willen leren lezen dan...?
Ik kan nog sneller maar dat is dan weer niet echt lezen vind ik, dan lees je eigenlijk meer de hoofdpunten van de pagina maar niet de gehele zin.
Puzemuze
Magiër
Magiër

Bericht door Puzemuze »

Ja precies, dan sla je wel echt details over.

En over details gesproken: ik ben toch maar aan de Schaduwschepen begonnen, van Tais Teng. Wat een fantasie heeft die kerel. :P Echt de kleinste gekke apparaten helemaal uitgedacht met schets en handleiding en al...
"Boeken zijn de pest. Alle ellende kommt vom Lesen zei Multatuli al dat iemand zei."
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Laat vooral af en toe even weten wat je van de boeken vindt. Ik heb de eerste twee delen ook staan, maar ik weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten, dus daarom blijven ze ook maar staan.
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
Janettex

Bericht door Janettex »

Ik lees nu 'Het geheim van Askir - de eerste hoorn'

Ik ben hier al een paar dagen in bezig en vind het boek wisselend super en niet zo geweldig.
Ik denk dat dit aan mij persoonlijk ligt. Het is een spannend boek maar dan af en toe verlies ik mijn interesse. Maar ik lees toch door want ik ben benieuwd hoe het afloopt!
Puzemuze
Magiër
Magiër

Bericht door Puzemuze »

TimdeKW schreef:Laat vooral af en toe even weten wat je van de boeken vindt. Ik heb de eerste twee delen ook staan, maar ik weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten, dus daarom blijven ze ook maar staan.
Ik denk dat je ervan moet houden - het gaat ergens richting jeugdboek en de avonturen en gekke vondsten gáán maar door, maar ik kan er persoonlijk wel om lachen. Lekker stoïcijnce personages ook. Had je m'n recensie van De verschroeide veer gelezen...? Dat lijkt er namelijk erg op, inclusief dat je bijna voelt hoeveel lol Tais zelf had bij het schrijven. :P
"Boeken zijn de pest. Alle ellende kommt vom Lesen zei Multatuli al dat iemand zei."
Dakeyras
Goblin
Goblin

Bericht door Dakeyras »

Eerste deel van de Donkere tijd van Heitz.
davejuh
Magiër
Magiër

Bericht door davejuh »

ik ben al een tijdje bezig in het proloog van de rad of tijds serie. zit nu op de helft en ik moet me er echt soms doorheen slaan. Komt hier later nog verbetering in of is dit een voorbode voor de rest van de serie?
Atra gülai un ilian tauthr ono un atra ono waíse skölir frá raurthr.
Yvonne
Magiër
Magiër

Bericht door Yvonne »

Ik ben halverwege Terry Brooks stripboek "Duistere geest van Shannara". Prachtige tekeningen, jammer dat het zwart/wit is. :P Het verhaal is best spannend! Ondanks dat het al heel wat jaren geleden is dat ik de Shannara reeks heb gelezen (geweldige serie btw), herinner ik me het verhaal nog redelijk goed en de strip is een super aanvulling! Erg leuk, mag van mij vaker, zo'n aanvullend stripverhaal. :D
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

davejuh schreef:ik ben al een tijdje bezig in het proloog van de rad of tijds serie. zit nu op de helft en ik moet me er echt soms doorheen slaan. Komt hier later nog verbetering in of is dit een voorbode voor de rest van de serie?

Sommige delen zijn beter dan andere maar ik denk dat deel 1 je goed zal bevallen.
Dakeyras
Goblin
Goblin

Bericht door Dakeyras »

Vergeten helden van Gemmell. Na dit boek maar eens de Engelse uitgaven van zijn boek bestellen die niet naar Nederlands zijn vertaald.
Plaats reactie