Wat lees je nu?

Alles over je favoriete en minder favoriete fantasyboeken en strips.
Darkwizza
Pixie
Pixie

Re: Wat lees je nu?

Bericht door Darkwizza »

Dave schreef:
Darkwizza schreef:Ben vandaag gestart met beautiful creatures ben benieuwd !!! xD
Speciaal voor de film die eraan komt? :D
Nee niet echt speciaal daarvoor het boek stond al in mijn verlanglijstje
Maar nu dat de film eraan komt zou ik graag eerst het boek gelezen hebben en daarna de film
Zo zal het ook zijn als "the host" in de cinema te zien is binnekort (eerst het boek dan de film) xD
Darkwizza
Pixie
Pixie

Bericht door Darkwizza »

Connie schreef:
Darkwizza schreef:Ben vandaag gestart met beautiful creatures ben benieuwd !!! xD

Daar heb ik al veel over gehoord, hoor graag wat je ervan vindt.
Well connie ik zou persoonlijk zeggen dat je het boek toch eens moet gelezen hebben :)
Ik denk niet dat je het zult beklagen.
Dragonguy
Pixie
Pixie

Bericht door Dragonguy »

Wat moet ik me bij dat boek voorstellen?
Darkwizza
Pixie
Pixie

Bericht door Darkwizza »

Dragonguy schreef:Wat moet ik me bij dat boek voorstellen?
Dat het een internationale bestseller is ! xD
Kort omgevat "mensen met gave's ,liefde,een vloek,mysterie en over duister en licht
Eerlijk gezegt durf ik er niet veel over zeggen ben bang dat ik iets belangrijk ga zeggen ken mijn eigen lol. :roll:
Maar ik zeg het het boek is in meer dan 35 landen verschenen dus zou ik het zeker is een kans geven.
Pingu
Pixie
Pixie

Bericht door Pingu »

Ik zet hem alvast op mijn lijstje :)
davejuh
Magiër
Magiër

Bericht door davejuh »

Heb een tijdje wat minder kunnen lezen maar heb in de tussentijd wel het boek de wielermaffia van tyler hamilton gelezen :) best een goed boek en leuk om eens verhalen en anekdotes te lezen van hoe het achter de schermen eraan toe gaat.

Een week terug ben ik langzaam begonnen in een nieuw begin van de serie Het rad des tijds :)
Ben nog niet ver geloof op blz 100 ofzo dus kan er nog niet heel veel van zeggen :) ben erg benieuwd naar deze serie!
Atra gülai un ilian tauthr ono un atra ono waíse skölir frá raurthr.
Elmida
Pixie
Pixie

Bericht door Elmida »

Ik lees zoals gebruikelijk weer vanalles door elkaar. Momenteel lees ik Die Unendliche Geschichte (Het Oneindige Verhaal, maar dan de originele Duitse versie), Stone of Tears van Terry Goodkind en De Verborgen Universiteit deel 1 van Natalie Koch.
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Ik wou dat ik vroeger wat beter mijn best had gedaan met mijn talen. Het lijkt me namelijk heerlijk om alle boeken gewoon in de oorspronkelijke taal te lezen. :)

Ik kan me vergissen, maar volgens mij ben jij best een snelle lezer. Ik heb zelf al meerdere malen getracht om twee boeken door elkaar te lezen, maar omdat ik een langzame lezer ben (ik ben nogal visueel ingesteld, althans dat heb ik me laten vertellen) raak ik al snel de draad kwijt in een van de twee boeken. Ik zal het later ongetwijfeld nog eens proberen, maar het zal me dan ongetwijfeld weer tegenvallen. :)
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
Elmida
Pixie
Pixie

Bericht door Elmida »

Heb je helemaal gelijk in, ik had Memory of Light binnen een week uit en dat duurde nog zo lang omdat ik weinig tijd had ;) Maar ja, ik weet nog hoe enorm frustrerend het was om elke keer te moeten wachten op een vertaling.
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Zaterdag Godin bij vergissing uitgelezen. Ik vond het een leuk boek ik ga zeker het vervolg kopen.
De zelfde dag begonnen aan Grave surprise
Toen hij uit was op zondag maar meteen aan het vervolg An ice cold grave begonnen.
En maandag het vervolg daarop Grave secret, jammer genoeg door werk en drukte en gisteren het mooie weer die nog niet uit kunnen lezen.
Plaats reactie