Wat lees je nu?

Alles over je favoriete en minder favoriete fantasyboeken en strips.
charlotte
Pixie
Pixie

Re: Wat lees je nu?

Bericht door charlotte » 14 feb 2013, 11:24

Connie schreef:
Connie schreef:Ik lees nu intuitie, een debuut thriller, zenuwslopend spannend.

Is natuurlijk geen fantasy, even niet opgelet

Maar dat mag je hier toch wel melden wat je leest? Ha! :mrgreen:

angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela » 14 feb 2013, 19:24

Ik heb net erfgenaam van de magier uit en ben nu begonnen in erfgenaam van de draak.
Deze boeken lezen lekker weg. :D

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 15 feb 2013, 09:55

Ik heb nog geen boeken van Cinda Williams Chima gelezen, maar vind haar boeken er wel altijd zo supermooi uitzien in de winkel. Heb jij de Zwarte Kunstserie ook gelezen? Deze "Erfgenaam" serie is dus wel de moeite waard?

angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela » 15 feb 2013, 14:43

Zwarte kunst daar heb ik deel 1 van liggen maar die heb ik nog niet gelezen. Ik zat te wachten tot deel 4 uit was als het dan iets is dan kan ik in een keer door.
De erfgenaam serie bevalt mij goed leest erg lekker weg, sommige zullen het misschien iets te simpel vinden maar ik vind het wel lekker een boek waarvan ik niet iedere keer hoef te denken van hoe zat het ook al weer.

Yarrid
Magiër
Magiër

Bericht door Yarrid » 22 feb 2013, 12:00

Momenteel geen fantasy, maar wel iets dat ik heel interessant vind: This is your brain on music van James Levin. Het is een heel helder geschreven boek met een eenvoudige uitleg over hoe ons brein 'reageert' op de verschillende facetten van muziek. Een zeer goed boek als instap als je wat meer over muziekpsychologie wilt weten. Al zullen hier niet veel mensen zijn die daar geïnteresseerd in zijn, I guess :mrgreen:

Pingu
Pixie
Pixie

Bericht door Pingu » 27 feb 2013, 01:28

Ik vind de boeken van Williams Chima echt wel goed. Ik vind de reeks van de Zwarte Kunst eigenlijk stukken beter dan de Erfgenaam reeks. Absolute aanrader!
Ik had helemaal niet door dat die van de Zwarte Kunst geen trilogie was. Kun je je mijn teleurstelling inbeelden toen ik het 3e boek uithad en het verhaal nog niet af was? Moest ik weer zo lang wachten om het einde te kennen! (Maar de reeks is eindelijk volledig - ja toch hè? Ik heb toch niks gemist over een 5e deel?)
Ik ben dus nu bezig met opnieuw het 1e boek te lezen (ik herlees graag alles een keertje voor het volgende boek in een serie te starten), maar was ook al begonnen in het 2e deel van Rune van Adrian Stone. (Wat trouwens ook goed is, al vind ik de Duivel-trilogie wel beter.)

Pingu
Pixie
Pixie

Bericht door Pingu » 27 feb 2013, 01:29

Yarrid schreef:Momenteel geen fantasy, maar wel iets dat ik heel interessant vind: This is your brain on music van James Levin. Het is een heel helder geschreven boek met een eenvoudige uitleg over hoe ons brein 'reageert' op de verschillende facetten van muziek. Een zeer goed boek als instap als je wat meer over muziekpsychologie wilt weten. Al zullen hier niet veel mensen zijn die daar geïnteresseerd in zijn, I guess :mrgreen:
Yarrid, hoe bevalt dat boek je? Het klinkt heel erg interessant en een vriendin van me is muzikante, dus is het misschien wel een tof cadeau voor haar, wat denk je?

Darkwizza
Pixie
Pixie

Bericht door Darkwizza » 27 feb 2013, 19:45

Ben vandaag gestart met beautiful creatures ben benieuwd !!! xD

Connie
Dwerg
Dwerg

Bericht door Connie » 27 feb 2013, 20:08

Darkwizza schreef:Ben vandaag gestart met beautiful creatures ben benieuwd !!! xD

Daar heb ik al veel over gehoord, hoor graag wat je ervan vindt.

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 28 feb 2013, 11:33

Darkwizza schreef:Ben vandaag gestart met beautiful creatures ben benieuwd !!! xD
Speciaal voor de film die eraan komt? :D

Plaats reactie