Wat lees je nu?

Alles over je favoriete en minder favoriete fantasyboeken en strips.
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Wat lees je nu?

Bericht door Dave »

Ik ben altijd benieuwd wat men aan het lezen is, dus vandaar dit topic. Vertel hier aan welk(e) boek(en) je momenteel aan het lezen bent en wat je ervan vindt!

Ik lees op dit moment De Vloek van de Schaduw, van de Russische schrijver Alexey Pehov. Erg vlot geschreven en dat leest lekker weg. Ik moet zeggen dat ik vaak een beetje moeite heb met boeken die in de ik-persoon zijn geschreven, maar bij dit boek stoort het me niet zo.
Yarrid
Magiër
Magiër

Re: Wat lees je nu?

Bericht door Yarrid »

Pure Fantasy nummer 22 en het eerste deel van de graphic novel van de boeken van de zieners.
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Is dat wat, die graphic novels? Ik heb die van Magiër (feist) wel eens vluchtig doorgelezen, maar was niet echt gecharmeerd.

Er komen er wel steeds meer, dus er is wel een markt voor blijkbaar.
Yarrid
Magiër
Magiër

Bericht door Yarrid »

Ik ben nog bezig in het stripboek. Het zijn mooie tekeningen, maar niet zo prachtig als de door Dark Dragon Books uitgegeven Conan-serie. Ik zit nog wel in het begin van de strip, maar het gaat allemaal wel heel snel. Ze hebben ook maar iets meer dan 40 bladzijden. Maar ja, tot nu toe spreekt de strip mij wel aan. Qua tekst is het boek natuurlijk stukken beter.
Sneaker
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Sneaker »

Ben al een hele tijd bezig met Was Het Maar Waar van Marc Levy. Het boek is in filmvorm gegoten onder de titel Just Like Heaven. Een prachtige film. Laatste twee dagen van de zomervakantie eraan begonnen, maar bij thuiskomst nooit maar de tijd gehad (of genomen) om het uit te lezen. Te veel afleidingen. Zonde want ik vond het boek erg goed. Wellicht maar weer eens de tijd ervoor nemen. De meivakantie komt eraan. Overal de stekker uit trekken en dan moet het wel goed komen ;).
When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Ik heb net De Zilvermunt uitgelezen en ga beginnen aan Dragers van de Zwarte Staf, van Terry Brooks. Ik heb altijd heel erg genoten van de Shannara serie, maar kon in de boeken (chronologisch gezien) voorafgaand aan "De eerste koning van Shannara" altijd maar moeilijk inkomen. Ik ben erg benieuwd hoe dit boek is :)
Gea

Bericht door Gea »

Dave, laat je even weten hoe je hem vond? Ik heb hem namelijk zelf ook op de plank liggen.
Ik hoop dat ik er dit jaar nog aan toe kom om hem te lezen, ik moet namelijk eerst de geboorte van Shannara nog lezen. :)
Sneaker
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Sneaker »

Momenteel bezig met de laatste Potter. Was van plan om het op vakantie te lezen, maar daar is niet veel van terecht gekomen (alleen op de terugreis). Toch ga ik hem uitlezen, ondanks alle afleidingen hier thuis.
When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl
Pingu
Pixie
Pixie

Bericht door Pingu »

Ben nu de laatste van Juliet Marillier aan het lezen.

Nog altijd één van mijn favoriete schrijfsters, al gebruikt ze telkens dezelfde formule het blijft boeiend :)
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Allereerste, hallo allen! Eindelijk kom ik eens een forum (site) tegen waar ik mijn interesse in Fantasyboeken kan delen!!

Ik ben momenteel bezig in De Vloek Van De Schaduw - Alexey Pehov.

Vooralsnog (na 3 hoofdstukken) is het nog een vrij standaard verhaal, een weinig verrassend. De schrijfstijl is wat simplistisch, maar niet storend. Inhoudelijk kan ik er verder nog weinig over kwijt.
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
Plaats reactie