Wordt verwacht

Alles over je favoriete en minder favoriete fantasyboeken en strips.
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Re: Wordt verwacht

Bericht door Dave » 24 sep 2014, 12:09

Ik zie inderdaad dat de uitgever hem opeens van hun website hebben gehaald! Dat betekent vaak niet veel goeds... Ik mail er even achteraan...

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 24 sep 2014, 12:13

Het zal toch niet!!! Terwijl ik ze recentelijk nog heb opgehemeld dat ze met dit boek eens een keer een serie voortzetten...

Het boek staat ook niet meer op Bol.com als word verwacht...
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Galido
Goblin
Goblin

Bericht door Galido » 24 sep 2014, 12:21

Is er al lang geleden afgehaald :( Fantasy wordt niet echt meer verheerlijkt bij hen. Ik hoop dat ze de nieuwe alexe Phehov ook gaan vertalen... Maar vrees ervoor.

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 29 sep 2014, 11:54

Heb je hier al meer over gehoord Dave? ECI heeft de verwachte datum verplaats naar 31-12-2015, met andere woorden, zij hebben ook geen idee. :)

Welk nieuw boek van Pehov bedoel je Galido? Hij heeft toch sowieso al heel veel boeken geschreven of was de in Nederland uitgegeven trilogie zijn eerste?

UPDATE: Sorry Boekerij, jullie kunnen er ook niks aan doen. :P
Ik lees zojuist op Goodreads een iets oudere blog post van de auteur Luke Scull dat het boek heel misschien eind 2014 uit zou kunnen komen, maar de verwachte datum bij het boek is in de tussentijd aangepast naar begin maart 2015. Schijnbaar is hij zelf een tijdje ziek geweest en heeft zijn vrouw een chronische ziekte ontwikkeld, waar ze even mee moesten leren om te gaan, vandaar dat het allemaal langer heeft geduurd dan hij zelf in eerste instantie had gehoopt.

Als Boekerij dan toch even niet verder kan met deze serie, waarom pakken ze de serie van Peter V. Brett dan niet weer op? Die wordt mega goed gewaardeerd op Goodreads. Daarvan komt volgend jaar deel 4 uit, terwijl deel 1 in Nederland in 2010 vertaald is. Kom op gasten, even doorpakken met die series!
Aan het lezen:
Gelezen:

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 29 sep 2014, 21:14

Boekerij mailde vandaag inderdaad dat ze hem naar 2015 hebben verplaatst. Maar geen harde datum wanneer precies (ligt natuurlijk ook aan Luke Scull zelf). Goed opzoekwerk ;)

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 03 okt 2014, 21:24

Ik heb van de week de verschijningskalender weer bijgewerkt. Ditmaal ook een aantal boeken op de grens van fantasy erin gezet, zoals Spademan, De Harpij en Kristallen vlies. Ik heb het idee dat de literaire uitgeverijen ook iets meer het grensgebied opzoeken.. Wat vinden jullie van dit soort boeken? Gaan jullie ze ook lezen?

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 08 okt 2014, 12:06

Ik moest even opzoeken waar deze boeken over gaan, maar Spademan klinkt allerminst onaardig (beetje horror achtig, dus niets mis mee toch?), De Harpij en Kristallen Vlies kunnen alle kanten opgaan, maar ook die spreken me op zich wel aan. Ik heb geen moeite met licht fantasy boeken. Ik zie de recensies tegemoet. :)
Aan het lezen:
Gelezen:

Galido
Goblin
Goblin

Bericht door Galido » 11 okt 2014, 16:28

De nieuwe Bernard Hennen verschijnt pas in 2015 en niet in september. Ben wel de maand vergeten :?

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 28 okt 2014, 11:53

Hey, had ik al gezegd dat ik dit heb aangepast? Volgens mij niet ;) Bedankt voor de opmerkzaamheid!!

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 15 mar 2015, 20:59

De Wordt verwacht kalender is weer bijgewerkt met heel wat nieuwe mooie titels! Wat te denken van De boeken van de Nar 2: De Geheimen van de Nar van Robin Hobb in september of de vervolgen op Het Bottenseizoen en De 100: Dag 21 in april :D

Waar kijken jullie op het moment erg naar uit?

Plaats reactie