Wordt verwacht

Alles over je favoriete en minder favoriete fantasyboeken en strips.
davejuh
Magiër
Magiër

Re: Wordt verwacht

Bericht door davejuh » 20 aug 2012, 23:04

Heb er 1 voor je word verwacht lijst dave :)

Gone - Angst van michael grant

13-09-2012

http://www.bol.com/nl/p/gone-angst/9200000002229889/

Heb je er nog meer nodig voor je lijst of niet? als ik ze dan tegen kom dan kan ik ze hier neer zetten als je wil?
Atra gülai un ilian tauthr ono un atra ono waíse skölir frá raurthr.

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 20 aug 2012, 23:13

Hey Dave, bedankt! Die heb ik inderdaad gemist. Ik ga hem morgen erbij zetten.

Als je toevallig nog andere aankomende boeken tegenkomt mag je dat zeker melden hier! We willen zo compleet mogelijk zijn..

(Het enige dat we niet vermelden zijn herdrukken van al uitgekomen boeken in een ander jasje)

davejuh
Magiër
Magiër

Bericht door davejuh » 22 aug 2012, 12:29

Is goed dave mocht ik iets tegen komen dan post ik het even :)
Atra gülai un ilian tauthr ono un atra ono waíse skölir frá raurthr.

Bella Marsiglia
Pixie
Pixie

Bericht door Bella Marsiglia » 23 aug 2012, 13:58

ik wacht met smart op de dag dat de chaosoorlog van feist compleet is EN rune 1en2 van stone te halen.
(ik wil altijd 2luiken of trilogieën tegelijk kopen, aangezien ik er altijd als een speer doorheen vlieg)
Reading is a way of life and i love it

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 09 okt 2012, 13:19

De Wordt verwacht-pagina is weer helemaal omgegooid. Ik heb hem zo goed mogelijk up-to-date gebracht, maar zal de komende dagen vast hier en daar nog wel wat boeken vinden om toe te voegen. Nieuw zijn ook de omslagen van boeken, voorzover deze al bekend zijn. Neem maar eens een kijkje:

http://www.fantasywereld.nl/pages.php?id=4

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 08 nov 2012, 12:36

En hij is vandaag weer helemaal bijgewerkt, met ook de nieuwe boeken van o.a. De Boekerij erin. Zie de post hierboven voor de link.

Niet vermeld staan herdrukken, maar in februari 2013 zullen de Legenden van de Oorlog van de Grote Scheuring herdrukt worden bij Boekerij, met de mooie nieuwe kaften zoals de andere boeken van Feist ook hebben gekregen..

Wat mij heel enthousiast maakte (naast Het Lot van de SChaduw) was dat er een nieuw boek van de Nederlandse Paul Evanby staat te verschijnen (van o.a. De Scrypturist en Vloedvormer). En dit boek speelt zich af in de Mesopotamische beschaving!
Ankutu, een tempelfunctionaris, komt erachter dat de god die zijn stad moet beschermen, stervende is, en dat het hele land wordt bedreigd door rampen en hongersnood. Samen met Irabdu, een voortvluchtige concubine, zet hij alles op alles om het volk van de Ziggurat te redden.
Met mijn studie Oudheidkunde is mijn interesse natuurlijk enorm in dit boek. Een combinatie van twee van mijn passie's, Fantasy en de oudheid :mrgreen:

angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela » 08 nov 2012, 20:55

Jordan!!!! :D

Darkwizza
Pixie
Pixie

Bericht door Darkwizza » 10 nov 2012, 15:29

hey ,

troubletwisters is ook nog een verwacht boek van G Nix, S. Williams

Troubletwisters het begin vertelt het verhaal van de tweeling Jaide en Jack Shield, die bij hun excentrieke grootmoeder in een kustplaatsje gaan wonen. Daar raken ze betrokken bij een eeuwenoude strijd tegen een kracht die Het Kwaad heet. Buiten medeweten van de mensheid zijn er Bewakers over de hele wereld. Zij beschermen ons tegen Het Kwaad, dat via zogenoemde Portalen de wereld probeert binnen te dringen.Jaide en Jack hebben er geen flauw vermoeden van dat hun grootmoeder een Bewaker is, laat staan dat zij erfgenamen zijn van haar magische krachten en de gevaarlijke missie die daarbij hoort...

Darkwizza
Pixie
Pixie

Bericht door Darkwizza » 10 nov 2012, 15:41

Ow deze boeken ben ik ook nog vergeten normaal zijn deze ook nog te verwachten

-Mila En Zilver En De Vloek Van De Smaragd (Jette Carolein van den Berg)
-Watersong 1 - Lokroep (Amanda Hocking)
-Magie Is wit (L.F. Stolarz)
-De gave (James Patterson)

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 12 nov 2012, 11:49

Hey Darkwizza, bedankt voor de suggesties!

Ik heb De Gave, Watersong 1 en Mila en Zilver toegevoegd! TroubleTwisters en Magie is wit kon ik zo snel niet vinden voor 2013, maar als ze worden uitgegeven zijn het herdrukken, want beide boeken zag ik al staan als uitgekomen in 2010-2011 volgens mij.

En ik heb toevallig bij Luitingh nog wat leuke uitgaven ontdekt voor later in 2013. Wat te denken van de verhalenbundel Windhaven van George R.R. Martin, of het zesde deel van de Zeven Wateren reeks van Juliet Marillier: De Vlam van Zeven Wateren? Het tweede deel van de Mistbornreeks van Brandon Sanderson verschijnt in juni en ook de nieuwe delen van de series Openbaringen van Riyria en Het Geheim van Askir heb ik gevonden :)

Plaats reactie