George R.R. Martin

Alles over je favoriete en minder favoriete fantasyboeken en strips.
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Re: George R.R. Martin

Bericht door Dave »

Nee, als ik het begrijp is dit weer anders. De vorige was geïllustreerd door Yvonne Gilbert en nu zijn de illustraties door Luis Royo. Wat voorbeelden zie je hier:

http://www.tor.com/2014/03/06/first-loo ... ce-dragon/
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Ik heb de originele hardcover maar om hem nu nog een keer aan te schaffen :?
Al ben ik wel fan van Luis Royo.
PeterV72
Feniks
Feniks

Bericht door PeterV72 »

Weet er toevallig nog niemand wanneer George RR Martin een vervolg gaat uitbrengen van de Game Of Thrones boeken?
Momenteel aan het lezen: Het lied van ijs en vuur - Boek 4 - Een feestmaal voor kraaien
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Er komt in oktober schijnbaar een kort verhaal dat heet The Sons of the Dragon, en dat word gepubliceerd in een boek dat heet The Book of Swords.

Verder geeft hij aan dat hij denkt een boek en misschien wel twee in 2018 klaar te hebben, maar dat is niet zeker hij geeft aan nogal snel te worden afgeleid. Als de twee boeken The Winds of Winter en A Dream of Spring uit zijn is deze serie klaar.
Sommige denken dat hij expres wacht met het uitgeven van The winds of winter om tegelijk met het laatste deel uit te geven, en tegelijk met het laatste seizoen van de tv serie, maar dat geloof ik niet eerlijk gezegd.
En terwijl hij bezig is met de laatste twee delen is hij ook een Westeros encyclopedie aan het schrijven, genaamd Fire and Blood
Hij heeft ook aangekondigd dat als deze serie klaar hij van plan is om over de geschiedenis van huize Targaryen te schrijven en dat moeten twee boeken worden.

Al met al denk ik dat je dus zult moeten wachten tot 2018.
PeterV72
Feniks
Feniks

Bericht door PeterV72 »

Hartelijk bedankt, Angela!
Momenteel aan het lezen: Het lied van ijs en vuur - Boek 4 - Een feestmaal voor kraaien
Dexter
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Dexter »

Op Reddit gaan er zelfs geruchten dat Martin een (geheim) contract heeft met HBO dat hij het volgende deel niet eerder uit mag brengen dan seizoen 8 van de TV serie. Maar dat kan ik niet echt geloven.
Corwin
Goblin
Goblin

Bericht door Corwin »

na het einde van seizoen 7 zit de HBO reeks mijlenver voorop tov de boeken, dus dat lijkt me geen belemmering om WoW uit te brengen.
ik zit er eigenlijk niet meer op te wachten. :(
nu aan't lezen: Jennifer Fallon - Wolfsblad
gelezen: Markus Heitz - Drakenvuur/Drakenkeizer
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Hij is met zoveel verschillende dingen bezig, en wachten op de tv serie dat geloof ik niet die hebben namelijk ook liever een script dat ze kunnen volgen.
Raven
Hobbit
Hobbit

Bericht door Raven »

Soms ben ik bang dat hij eerder sterft dan dat hij alles af kan krijgen wat hij belooft heeft. Zo heel gezond leeft hij ook niet.
PeterV72
Feniks
Feniks

Bericht door PeterV72 »

Raven schreef: 08 sep 2017, 00:23 Soms ben ik bang dat hij eerder sterft dan dat hij alles af kan krijgen wat hij belooft heeft. Zo heel gezond leeft hij ook niet.
Dat heb ik mij ook al afgevraagd!
Plaats reactie