Nou normaal ga ik toch wel 2 of 3 keer per jaar Nieuwegein, Apeldoorn en Eindhoven.Dave schreef:Goed zo, je kan jezelf nooit genoeg verwennen
Ik ga ook speciaal niet vaker dan 1x per jaar naar het boekenfestijn, omdat ik anders toch maar steeds dezelfde boeken tegenkom. En zelfs dan is het aanbod nooit zo heel erg vernieuwend..
Apeldoorn wou ik eigenlijk voortaan overslaan omdat daar minder verkrijgbaar is dan op de andere festijnen daar hebben ze schijnbaar geen vergunning voor alles. Maar vind het eigenlijk altijd wel leuk omdat die net zo tegen vakantie tijd is.
Nieuwegein vind ik eigenlijk altijd wel fijn omdat daar het parkeren gratis is en het aanbod over het algemeen is ook goed, in Eindhoven moest ik 7.50 betalen van de week daar kost parkeren 1.- euro voor 20 minuten

Het gebrek aan aanbod daar heb ik eigenlijk normaal toch niet veel last van maar nu was het aanbod wel slecht met name de Engelse boeken waarvan maar heel weinig me aansprak.
Ik zag wel iemand die mevr. ben ik al vaker tegen gekomen die bijv. 10 de zelfde boeken van Feist en 10 van ? in haar mandje laadde dat kan toch alleen maar zijn om door te verkopen???