Welk (fantasy)boek heb je het laatst aangeschaft?

Alles over je favoriete en minder favoriete fantasyboeken en strips.
angela
Minotaurus
Minotaurus

Re: Welk (fantasy)boek heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door angela » 15 dec 2015, 20:49

De drakenschepen worden al even aangeboden op het boekenfestijn (ik heb namelijk staan te twijfelen) in het begin lag deel 1 er wel maar op het laatste festijn waar ik ben geweest ook alleen maar 2 en 3

raaf
Magiër
Magiër

Bericht door raaf » 16 dec 2015, 19:19

angela schreef:De drakenschepen worden al even aangeboden op het boekenfestijn (ik heb namelijk staan te twijfelen) in het begin lag deel 1 er wel maar op het laatste festijn waar ik ben geweest ook alleen maar 2 en 3
Hetzelfde gold voor de boeken van Trudi Canavan - Het tijdperk van de Vijf. Ook hiervan was - spijtig genoeg - alleen deel 2 en 3 verkrijgbaar op het voorlaatste boekenfestijn (Mechelen).

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 22 dec 2015, 20:58

Ik ben even van de radar verdwenen geweest, maar dat wil niet zeggen dat ik geen boeken aan mijn collectie heb toegevoegd. Naast een boodschappentas vol Thrillers die mijn ouders me hebben geschonken heb ik zelf nieuw:

Hugh Howey - Silo 3: Stof
Naomi Novik - Ontworteld
Pierre Grimbert - Het Geheim van Ji 4: De Hoeder van de Eeuwigheid
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

raaf
Magiër
Magiër

Bericht door raaf » 23 dec 2015, 14:54

Nog twee mooikes voor in de kast: Ransom Riggs' De Bijzondere Kinderen van Mevrouw Perregrine en De Omhulde Stad.

raaf
Magiër
Magiër

Bericht door raaf » 29 dec 2015, 23:27

Marije schreef:Het is ook een erg goed boek! Heb hem gisteravond (of zeg maar vannacht) uitgelezen en was er erg van onder de indruk! Ontworteld behoort, naast Vuur en As, zeker tot een van mijn favorieten van het jaar!
Ik heb hem zonet uit en deel absoluut je mening. In pakweg twee dagen uitgelezen, alle uitvluchten uit de kast gehaald om toch maar verder te kunnen lezen. En nu heb ik al spijt dat ik hem uit heb :cry: .

BibiTotoLover
Goblin
Goblin

Bericht door BibiTotoLover » 30 dec 2015, 00:16

raaf schreef:Nog twee mooikes voor in de kast: Ransom Riggs' De Bijzondere Kinderen van Mevrouw Perregrine en De Omhulde Stad.
Ik heb deel 1 gelezen (geleend van de Bieb) vond het echt een zeer bijzonder en uniek verhaal. Had een tijd terug deel 2 geleend, maar kwam er eventjes niet doorheen dus heb hem helaas ongelezen weer in moeten leveren.. :(
Books read in 2020: 9
Books bought in 2020: 4
Donald Duck pockets collected in 2020:
Manga collected in 2020: 10

raaf
Magiër
Magiër

Bericht door raaf » 30 dec 2015, 20:38

BibiTotoLover schreef:
raaf schreef:Nog twee mooikes voor in de kast: Ransom Riggs' De Bijzondere Kinderen van Mevrouw Perregrine en De Omhulde Stad.
Ik heb deel 1 gelezen (geleend van de Bieb) vond het echt een zeer bijzonder en uniek verhaal. Had een tijd terug deel 2 geleend, maar kwam er eventjes niet doorheen dus heb hem helaas ongelezen weer in moeten leveren.. :(
Ik heb destijds deel 1 in ebook-vorm gelezen en ik vond het eveneens een uniek verhaal. De foto's kwamen echter niet goed tot zijn recht in de ebook-versie en boek twee is zelfs niet uitgegeven als ebook. Vandaar dat ik ze nu beiden gekocht heb. Begin volgend jaar komt deel drie uit en dan begin ik opnieuw aan de reeks.

BibiTotoLover
Goblin
Goblin

Bericht door BibiTotoLover » 31 dec 2015, 00:59

raaf schreef:Ik heb destijds deel 1 in ebook-vorm gelezen en ik vond het eveneens een uniek verhaal. De foto's kwamen echter niet goed tot zijn recht in de ebook-versie en boek twee is zelfs niet uitgegeven als ebook. Vandaar dat ik ze nu beiden gekocht heb. Begin volgend jaar komt deel drie uit en dan begin ik opnieuw aan de reeks.
Jasses, kan me goed voorstellen dat de foto's inderdaad niet goed tot hun recht kwamen! :o
Heel veel lees plezier wanneer je weer overnieuw gaat beginnen met de reeks! :D
Books read in 2020: 9
Books bought in 2020: 4
Donald Duck pockets collected in 2020:
Manga collected in 2020: 10

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 22 jan 2016, 21:26

Ik heb in de tussentijd mijn Nederlandstalige Terry Brooks collectie compleet gemaakt met De Maatstaf van de Magie. Helaas ontbreken er nog een aantal boeken die niet meer vertaald gaan worden. :(

Verder
Luke Scull - Grim Company 2: Het Zwaard van het Noorden
Rick Yancey - De 5e Golf 2: De Oneindige Zee
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 05 feb 2016, 22:02

TimdeKW schreef:Ik heb in de tussentijd mijn Nederlandstalige Terry Brooks collectie compleet gemaakt met De Maatstaf van de Magie. Helaas ontbreken er nog een aantal boeken die niet meer vertaald gaan worden.
Ik heb nog steeds hoop dat de TV serie van Shannara de interesse weer opjaagt en ze daarom verder gaan! Het waren op zich redelijk goedkope paperbacks dacht ik zo... Wellicht dat de aankoopkosten erg hoog waren.

Ik heb op het Boekenfestijn weer een boek van Jim Butcher gekocht (Doodsnood). Ik had al Wolvenjacht, maar had die nog niet gelezen. Heeft iemand hier ervaring met de boeken van Butcher? Ze schijnen erg grappig te zijn!

Plaats reactie