Welk (fantasy)boek heb je het laatst aangeschaft?

Alles over je favoriete en minder favoriete fantasyboeken en strips.
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Welk (fantasy)boek heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Dave » 02 mei 2011, 22:28

De titel zegt het al: Welk (fantasy)boek heb je het laatst aangeschaft?

Ik heb als laatste fantasyboek De Donkere Toren 2: Het Teken van Drie gekocht bij De Slegte. Het eerste deel was ondertussen uit en ik vond hem wel intrigerend. Ik had nog niet echt een enorm Yay gevoel toen ik hem las, maar toch trok het verhaal me wel. En nu ben ik toch gewoon nieuwsgierig hoe het afloopt, dus wil ik de serie ook gewoon uitlezen :mrgreen:

Ik koop trouwens de laatste tijd erg veel bij de Slegte. Mijn boekenkast heeft op bijna alle planken nu een tweede laag. Een teken dat het tijd wordt voor een extra boekenkast :D

Mariska
Pixie
Pixie

Re: Welk (fantasy)boek heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door Mariska » 08 mei 2011, 20:00

Dat probleem heb ik nou ook! Mijn boekenkast wordt te klein!
Ik ben echt een verzamelaar... ik wil altijd alle boeken van een serie in dezelfde uitgave.
Het laatste fantasyboek dat ik heb gekocht is: The gathering storm van Robert Jordan... met handtekening :P
Wat ga ik lezen......

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 09 mei 2011, 21:16

Goede keus :) Ik ben heel blij met de keuze voor Sanderson om de serie na Jordan af te schrijven. Hij doet het echt goed en het verhaal komt volgens mij wel op een waardige manier tot zijn einde.

Ik ben echt benieuwd naar het laatste boek. Beetje jammer dat deze pas volgend jaar verschijnt!

Mariska
Pixie
Pixie

Bericht door Mariska » 23 mei 2011, 22:00

geduld..........
Wat ga ik lezen......

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 23 mei 2011, 22:36

I know, geduld is een schone zaak.. :) Maar na zoveel jaar word je nu eenmaal nieuwsgierig naar het einde! Tegen die tijd moet ik weer de voorgaande delen doorlezen om de context weer een beetje in mijn geheugen te hebben. Maar ik heb het er voor over.

Mijn laatste aankopen zijn ondertussen weer veranderd na een bezoekje aan de slegte.. Ik heb deel 2 van de deverry saga (poema pocket) en the wishsong of shannara (pocket del rey) aangeschaft voor 3,- per stuk. Daarvoor kon ik ze niet laten liggen :)

Lavinia
Hobbit
Hobbit

Bericht door Lavinia » 11 jun 2011, 15:41

Wow Shanarra boeken zo goedkoop! Een vriend van mij koopt op die manier allemaal klassiekers voor een paar euro. Moet ik ook eens gaan doen. Maar ik heb de neiging om juist net uitgekomen boeken te willen hebben. Daarom heb ik zo'n hekel aan de bieb, duurt altijd tijden voordat daar een nieuw boek komt.

Het laatste boek dat ik heb gekocht is Kwelling van Lauren Kate. Dit is natuurlijk geen hard-core fantasy, maar het is wel ontzettend leuk om te lezen :D. Het laatste boek echter dat in mijn bezit is gekomen, is "de sage van waanzin" boek 2. Gewonnen via facebook :D van WBfantasy :D helemaal gelukkig natuurlijk.. jammer genoeg is het wel het 2e deel, moet ik het 1e deel nog gaan kopen xD
To the stars who listen and the dreams that are answered

Gragohunter
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Gragohunter » 11 jun 2011, 15:51

het laatste boek dat ik gekocht heb is denk ik De saga van Elandor deel 1, heeft een vriend van me geschreven.
niet echt hoge kwaliteit hoor hij is net als ik 13xD hij is daarna met de serie gestopt dus beetje falend, maarja

Yarrid
Magiër
Magiër

Bericht door Yarrid » 11 jun 2011, 15:57

Niet aangeschaft, maar wel gekregen: Moira Youngs Het Bloedrode Spoor. Weten jullie dat jullie dit boek ook kunnen winnen? Klik hier voor meer informatie.

Lavinia
Hobbit
Hobbit

Bericht door Lavinia » 11 jun 2011, 15:59

beetje reclame spammen hier -.- hoe kun je ! .. nee heel leuk :D maar ik kan mn mening over een boek altijd moeilijk onder woorden brengen. Daarom heb ik toen ook niet bij die vorige waarbij je een boek kon winnen meegedaan.. maar ik zal es zien wat het wordt.. ofzo
To the stars who listen and the dreams that are answered

Yarrid
Magiër
Magiër

Bericht door Yarrid » 11 jun 2011, 16:01

We verwachten ook geen recensies, Lavinia ;)

We verwachten wel een onderbouwde reactie. Vandaar dat "Ik vind dit boek goed!" bij ons niet werkt. Want waarom vind je juist dit boek goed? Omdat...
Vergeet die omdat er niet bij te zetten. ;)

Plaats reactie