Welk (fantasy)boek heb je het laatst aangeschaft?

Alles over je favoriete en minder favoriete fantasyboeken en strips.
TimdeKW
Trol
Trol

Re: Welk (fantasy)boek heb je het laatst aangeschaft?

Bericht door TimdeKW »

Jezus!!! Verslaafd?!?! :shock: (geintje, we kunnen elkaar een had geven)

Anyway:
Omdat ik nog niet aan mijn maandelijkse bestel verplichting had voldaan bij ECI heb ik zojuist mijn Robin Hobb collectie gecompleteerd door te bestellen:

Robin Hobb - De Boeken van de Levende Schepen 2: Het Dolende Schip
Afbeelding

Robin Hobb - De Boeken van de Nar 1: De Oproep van de Nar
Afbeelding

Het heeft me een rib gekost, maarja...
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
Raven
Hobbit
Hobbit

Bericht door Raven »

Tja naja, als de Polare winkels in Zwolle en Tilburg opgeteld 8 delen - verschillende - delen beschikbaar hebben, wie ben ik dan om het te laten liggen.

Heb net via Marktplaats ook nog 3 boeken gekocht van Gemmell, waaronder Druss de Legende, die had ik ook niet. Die andere 2 wel, dus die kunnen weer op internet.
Maar dat was (met verzendkosten) 27,50 :). drie hardcover boeken ^^.

Nu ben ik alleen nog opzoek naar Waylander en Vergeten Helden (deze word wel aangeboden maar elke keer voor meer dan 50 euro... is deze soms in een te lage opdruk gemaakt?)

Dat verplicht boeken kopen bij ECI vind ik trouwens niks. Das gewoon niet leuk, je moet boekjes kopen omdat je het leuk vind niet omdat het moet.
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Niks moet natuurlijk. :mrgreen:
Ik had ook een DVD van 5 euro kunnen kopen, dan was het ook goed geweest. Maar ik heb me al uitgeschreven bij ECI, want ik koop mijn boeken eigenlijk altijd ergens anders en voor minder geld.
Aan het lezen:
Gelezen:
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Raven schreef:Nu ben ik alleen nog opzoek naar Waylander en Vergeten Helden (deze word wel aangeboden maar elke keer voor meer dan 50 euro... is deze soms in een te lage opdruk gemaakt?)
Goed bezig met die Gemmel boeken zeg! Ik moet er ook nog een paar om de verzameling compleet te hebben. Echt bizar dat ze destijds zo weinig gedrukt hebben, maar ik ben inderdaad bang dat het daarbij blijft. Veel vraag en weinig aanbod dus...

Angela heeft nog In het rijk van de wolf (=Waylander boek) aangeboden staan in het Verkoop forum. Ik heb van haar 2 Gemmels gekocht en ze zagen er perfect uit en voor een heel redelijke prijs. En ook de Boekenburcht heeft enkele Gemmels te koop staan. http://boekenburcht.nl/fantasy.htm

Mijn laatste aankoop: Spreker voor de God 3 - De Hamer Gods, van Karen Miller. 1,50 bij de Action :)
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Ik ga zodra ik in de buurt ben van een Action altijd even binnen kijken, maar ze hebben dan echt NOOIT iets!! Verschrikkelijk frustrerend... Gelukkig heb ik de meeste boeken die jullie steeds opnoemen al, maar er zater er af en toe ook een aantal tussen die ik nog niet had.
Aan het lezen:
Gelezen:
Raven
Hobbit
Hobbit

Bericht door Raven »

Ik zal eens kijken.
Ik moet waylander en vergeten helden nog.
Zojuist 3 boeken binnen gekregen van Gemmell uit de Polare store in Tilburg :) heb alle beschikbare Gemmell boeken gekocht van de website. Er staat nu nog 1 enkele te koop De witte Wolf voor 18,50

had zojuist Waylander via BOL.com (2de hands) besteld, maar zag na dat ik hem betaalde (dom....) dat het paperback was. Er staan 3 advertenties op, allemaal paperback...
Nu had ik het ISBN nummer opgezocht en het blijkt dat er echt een paperback versie bestaat...
Waarom kom je die eigenlijk nooit tegen?
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Voor zover ik weet zijn er alleen in het engels paperbacks.
En van de Troy serie en de 2 boeken van het vezonken zwaard maar dat zijn andere series.

Ik heb gisteren De onbekende ridder van George R.R. Martin gekocht
Raven
Hobbit
Hobbit

Bericht door Raven »

Ja maar dat vind ik dus zo raar. Er staan 2 ISBN nummers erbij bij Bol.com, wanneer ik deze intyp bij Google kom ik elke keer bij paperbacks en ingenaaide boeken (paperback,toch?) nu leek mij het wel heel sterk, maar heb hem toch maar gekocht en de verkoper een mail gestuurd met de vraag of hij echt paperback is of hardcover, want ik heb nog nooit een paperback gezien van de Drenai Reeks...
Wie o wie weet hier het echte antwoord op? :)
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Ik weet eigenlijk wel 100% zeker dat er geen paperback versie van dit boek bestaat, dus dat zal dan een foutje zijn bij bol (wellicht ooit een foutje bij het Centraal Boekhuis, waar veel online webwinkels hun data vandaan halen, wat kan verklaren dat het op meer plekken terugkomt)

Ingenaaid zegt alleen iets over de bindwijze (zoals gelijmd, genaaid), dit kan bij zowel een harde of zachte kaft.
Raven
Hobbit
Hobbit

Bericht door Raven »

Het is inderdaad een hardcover die nu mijn kant op komt :)
Wel raar dat er paperback aangegeven staat op elke site
Plaats reactie