Comics (DC/Marvel)

Alles over je favoriete en minder favoriete fantasyboeken en strips.
Plaats reactie
Raven
Hobbit
Hobbit

Comics (DC/Marvel)

Bericht door Raven » 01 jun 2018, 18:41

Iemand hier die ook comics leest? Ik spaar sinds een paar maanden de comic series van The Flash, the Green Arrow en the Looney Tunes (ook van DC)
Binnenkort krijg ik mijn eerste issues binnen van Catwoman, Hawkman en de nieuwe Superman (3 series die opnieuw beginnen).

De comics zijn erg leuk en in het geval van the flash en Arrow is er een kleine overeenkomst met wat je ook in de tv series ziet. De comics zijn wel wat aan de prijzige kant (3,76 per nummer) maar voor mij is het net zo rustgevend als een (fantasy)boek lezen :)

Nog iemand die ze spaart en leest?

angela
Minotaurus
Minotaurus

Re: Comics (DC/Marvel)

Bericht door angela » 07 jul 2018, 22:47

Ik heb enkele comics
van Laurell K Hamilton
Game of thrones
en nog een paar meer ik heb die van DC wel enkele keren in mijn handen gehad maar vind ze nogal prijzig

alexmarvel

Bericht door alexmarvel » 03 dec 2018, 13:15

de prijs legt natuurlijk aan de vorm ook, als je nieuwe dunne comics dan betaal je iets van €4,- ja, als je een dikkere TPB koopt, in 1 tpb zitten ongeveer 5 comics meestal en dan is ook de prijs in verhouding goedkoper ;)

Raven
Hobbit
Hobbit

Bericht door Raven » 20 jan 2019, 01:01

alexmarvel schreef:
03 dec 2018, 13:15
de prijs legt natuurlijk aan de vorm ook, als je nieuwe dunne comics dan betaal je iets van €4,- ja, als je een dikkere TPB koopt, in 1 tpb zitten ongeveer 5 comics meestal en dan is ook de prijs in verhouding goedkoper ;)
Ik koop de dunne losse ja :) 3,76 per item.
Heb een paar TPB, maar vind het toch wel iets hebben om ze per nummer te verzamelen :)

Plaats reactie