Wat heb je gelezen in 2018?

Alles over je favoriete en minder favoriete fantasyboeken en strips.
JosselienvanG

Re: Wat heb je gelezen in 2018?

Bericht door JosselienvanG »

Steven Fry - Mythos :duim:
Before the Storm - Christie Golden ( World of Warcraft)
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Ik heb ook maar een update gedaan al heb ik niet netjes bijgehouden wat ik gelezen heb. Dus Augustus en September kloppen niet het was meer!
Dexter
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Dexter »

Januari
Brandon Sanderson - The Hero of Ages [Mistborn #3] -- 748 pp :ster: :ster: :ster: :ster: :leegster:

Februari
Katherine Arden - The Bear and the Nightingale [Winternight Trilogy #1] -- 430 pp :ster: :ster: :ster: :ster: :leegster:
Richard K. Morgan - Altered Carbon [Takeshi Kovacs #1] -- 544 pp :ster: :ster: :ster: :leegster: :leegster:
Andy Weir - Artemis -- 305 pp :ster: :ster: :ster: :ster: :leegster:

Maart
Robin Hobb - Assassin's Apprentice [Farseer Trilogy #1] -- 480 pp :ster: :ster: :ster: :ster: :ster: :ster:

April
Aziz Ansari - Modern Romance -- 288 pp :ster: :ster: :ster: :ster: :ster:
J.K. Rowling (als Newt Scamander) - Fantastic Beasts and Where to Find Them -- 123 pp :ster: :ster: :ster: :ster: :leegster:
Chimamanda Ngozi Adichie - We Should All Be Feminists -- 52 pp :ster: :ster: :ster: :ster: :leegster:
Sylvain Neuvel - Waking Gods [Themis Files #2] -- 336 pp :ster: :ster: :ster: :ster: :leegster:

Mei
Mark Manson - The Subtle Art of Not Giving A F*ck -- 224 pp :ster: :ster: :ster: :ster: :leegster:
Martha Wells - All Systems Red [The Murderbot Diaries #1] -- 149 pp :ster: :ster: :ster: :ster: :leegster:
Sylvain Neuvel - Only Human [Themis Files #3] -- 289 pp :ster: :ster: :ster: :ster: :leegster:
Martha Wells - Artificial Condition[The Murderbot Diaries #2] -- 159 pp :ster: :ster: :ster: :leegster: :leegster:

Juni
Wil Wheaton - Dancing Barefoot -- 115 pp :ster: :ster: :ster: :leegster: :leegster:
Erich Maria Remarque - Van Het Westelijk Front Geen Nieuws -- 203 pp :ster: :ster: :ster: :leegster: :leegster:
N.K. Jemisin - The Stone Sky [The Broken Earth #3] -- 416 pp :ster: :ster: :ster: :ster: :ster:
Terry Pratchett - Small Gods [Discworld #13] -- 384 pp :ster: :ster: :ster: :leegster: :leegster:
Carl Sagan - Contact -- 580 pp :ster: :ster: :ster: :ster: :leegster:

Juli
John Scalzi - The Collapsing Empire [The Interdependency #1] -- 336 pp :ster: :ster: :ster: :leegster: :leegster:
Robin Hobb - Royal Assassin [The Farseer Trilogy #2] -- 752 pp :ster: :ster: :ster: :ster: :leegster:
Robert A. Heinlein - Orphans of the Sky -- 224 pp :ster: :ster: :leegster: :leegster: :leegster:

Augustus
Robert C. Cargill - Sea of Rust -- 448 pp :ster: :ster: :ster: :leegster: :leegster:

September
-

Oktober
Robin Hobb - Assassin's Quest [Farseer Trilogy #3] -- 838 pp :ster: :ster: :ster: :ster: :ster:
Dave Ramsey - The Total Money Makeover: A Proven Plan for Financial Fitness -- 223 pp :ster: :ster: :ster: :halfster: :leegster:
Robert T. Kiyosaki - Rich Dad Poor Dad -- 178 pp :ster: :ster: :ster: :ster: :leegster:
Arjan van Veelen - Amerikanen Lopen Niet -- 256 pp :ster: :ster: :ster: :ster: :ster:
Thomas J. Stanley - The Millionaire Next Door: The Surprising Secrets of America's Wealthy -- 258 pp :ster: :ster: :ster: :halfster: :leegster:

2018 Tot nu toe
28 boeken
9099 pagina's

Nu aan het lezen

Joe Abercormbie - Best Served Cold [First Law World #4] -- 664 pp
Michael J. Sullivan - Theft of Swords [The Rirya Revelations #1-2] -- 694 pp
Laatst gewijzigd door Dexter op 02 nov 2018, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Dakeyras
Goblin
Goblin

Bericht door Dakeyras »

4de boek dit jaar pas gelezen. Was wel een dikke pil. Robert Jordan - deel 12 van Rad des Tijds. Zeker een verbetering met enkele vorige delen. Sanderson heeft goede manier van vertellen en minder wollig. Nu eerst weer een managementboek en dan deeltje 13.
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Altijd leuk die management boeken... ;)

Ik heb The Witcher: Vuurdoop uit. Wederom een zeer vermakelijk boek! Wel weer een beetje erg veel namen van landen, gebieden, personages, etc. wat het geheel af en toe wat moeilijk te volgen maakt. 8/10

Nu verder met Nimmernacht of Hoge Omens.
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Ik heb mijn lijstje aangepast de laatste van dit jaar.
Ik moet zeggen ik heb het slecht bijgehouden rond de zomer dus ik heb meer gelezen dan erop staat.
Plaats reactie