Ik hoop van niet, de laatste delen werden telkens in januari uitgegeven (2016-2017), het eerste deel in mei 2015. Staat het vierde deel nog nergens aangekondigd?TimdeKW schreef: ↑28 okt 2017, 09:13 Na het recente nieuws dat Luitingh na 6 boeken gestopt is met de reeks van David Hair, zal het me niks verbazen als ze ook gestopt zijn met het vertalen van deze reeks. De laatste 3 delen zijn namelijk al jaren geleden geschreven dus ze hadden deel 4 allang vertaald kunnen hebben. En mijn Duits is niet al te best...![]()
Jaaroverzicht aankopen over 2017
- Salmaneser
- Goblin
Re: Jaaroverzicht aankopen over 2017
Ach ja, wahrscheinlich haben wir keine andere Wahl. In jedem Fall bin ich bereit den Rest in deutscher Sprache zu lesen. Luithing muss sich anstrengen meine Euros noch weiter zu bekommenTimdeKW schreef: ↑28 okt 2017, 09:13 Na het recente nieuws dat Luitingh na 6 boeken gestopt is met de reeks van David Hair, zal het me niks verbazen als ze ook gestopt zijn met het vertalen van deze reeks. De laatste 3 delen zijn namelijk al jaren geleden geschreven dus ze hadden deel 4 allang vertaald kunnen hebben. En mijn Duits is niet al te best...![]()

Kijk eens aan. Jij komt er wel. 
Het eerste en enige Duitse boek dat ik ooit gelezen heb is Die Kartoffel, machtig mooi boek! Aanrader!
Wellicht dat het me dus nog wel zou lukken de reeks in het Duits uit te lezen.

Het eerste en enige Duitse boek dat ik ooit gelezen heb is Die Kartoffel, machtig mooi boek! Aanrader!

Wellicht dat het me dus nog wel zou lukken de reeks in het Duits uit te lezen.
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
Gelezen:
- Salmaneser
- Goblin
Zou zomaar kunnen ja.

Aan het lezen:
Gelezen:
Gelezen:
spijtiggenoeg heb je gelijk..TimdeKW schreef: ↑28 okt 2017, 09:13 Na het recente nieuws dat Luitingh na 6 boeken gestopt is met de reeks van David Hair, zal het me niks verbazen als ze ook gestopt zijn met het vertalen van deze reeks. De laatste 3 delen zijn namelijk al jaren geleden geschreven dus ze hadden deel 4 allang vertaald kunnen hebben. En mijn Duits is niet al te best...![]()
Had de vraag bij Luitingh gesteld (een dikke maand terug), vandaag antwoord gekregen
Beste Kris,
Helaas geven wij geen boeken meer uit van Richard Schwartz: dit betekent ook dat de volgende delen in series niet meer bij ons zullen verschijnen.
Met vriendelijke groeten,
Manon Reuling
- Salmaneser
- Goblin