epiloog

Deze gespierde wraakroman leest als een Tarantino-film: een vermakelijke mix van avontuur en komedie, afgewisseld met duistere momenten, scherpzinnige dialogen en explosieve scènes.
Plaats reactie
angela
Minotaurus
Minotaurus

epiloog

Bericht door angela » 10 mei 2016, 21:52

Bespreek hier de epiloog.
En wat zijn je verwachtingen na deze gelezen te hebben?

Joke
Feniks
Feniks

Re: epiloog

Bericht door Joke » 22 mei 2016, 10:25

Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat we Bang nu nog tegen zouden komen. Het lijkt mij nu ook wel zo dat het ritueel tijdens de veldslag niet alleen bedoeld was om een Poort te creëren, maar ook om het Verdronken Koninkrijk weer te laten terugkeren. Als ik de beschrijving van het eiland lees, dan denk ik dat die verdomde Grisling Maroto daar heeft achtergelaten en dat die dus niet meer op de Ster zelf zit.

Ik vond al dat er bij hoofdstuk 28 nog losse eindjes waren en dat gevoel wordt hier verstrekt. Alsof het verhaal nog niet helemaal verteld is. Aangezien het een trilogie wordt, is dit natuurlijk niet zo verwonderlijk. Marshall wil zijn lezers dus echt wel aanzetten om het vervolg te lezen om de puzzel af te maken.

dion14
Pixie
Pixie

Bericht door dion14 » 27 mei 2016, 18:14

Ik had ook niet verwacht dat bang nog terug te komen ik vindt het leuk dat er ook beschrijving van het verdronken kroninkrijk ik denk ook dat maroto hier naar toe is gebracht ik ben door het einde zeer benieuwd geworden naar deel 2 van deze serie
Aan het lezen:vele goede Engels fantasy boeken en fanfiction
Gelezen: Haast alle boeken van Raymond E Feist en nog vele andere schrijvers

chantalvl
Pixie
Pixie

Bericht door chantalvl » 06 jun 2016, 13:28

Ben het met joke en dion eens.

Inderdaad veel losse draadjes voor het vervolg van de serie, moet ook zeggen ben benieuwd daarna.

raaf
Magiër
Magiër

Bericht door raaf » 07 jun 2016, 17:56

Wedden dat de pijp van Zosia terug boven water komt?

Joke
Feniks
Feniks

Bericht door Joke » 08 jun 2016, 12:22

Waarschijnlijk vindt Maroto die op het strand ofzo terwijl op zoek is naar een weg terug naar de Ster... :)

Plaats reactie